"Alūksnes putnu ferma" investējusi vairāk nekā 200 000 eiro jaunā olu zīmolā un viedierīču spēlē

Rīga, 3.jūl., LETA. "Alūksnes putnu ferma" investējusī vairāk nekā 200 000 eiro jaunā olu zīmolā un mobilajā spēlēšanas lietotnē "The Chick Game", aģentūru LETA informēja uzņēmuma pārstāvji.

Lietotne radīta ar mērķi uzrunāt jauniešu auditorijas patērētājus.

Uzņēmumā skaidro, ka patērētāji, iegādājoties jauno "The Chick Game" produktu līniju, varēs kļūt par "virtuāliem vistu fermeriem", kuri digitālā un izklaidējošā veidā apgūst modernās putnkopības tradīcijas.

"The Chick Game" ļaus izprast un labāk iepazīt putnu fermas aizkulises, kā arī dos iespēju jaunākai auditorijai izglītoties finanšu pamatprincipu apgūšanā, atzīmē uzņēmumā.

"Attīstot "The Chick Game" projektu, sapratām, ka ātrās aprites un pārtikas sektors var būt lieli ieguvēji, ja ikdienas ēdiens "tiks servēts" jaunā, digitāli garšīgā veidolā," skaidro "APF Holdings" digitālo projektu direktore Jana Garanča,

"The Chick Game" var lejupielādēt "Google Play" vai "AppStore" platformās. Savukārt, lai iegūtu spēles papildu bonusus, nepieciešams iegādāties "The Chick Game" olas un no iepakojuma nokasīt un noskenēt īpašo QR kodu.

Spēles izstrādātājs ir SIA "APF Holdings" un "FortySeven Software Professionals" kopuzņēmums "The Chick Game Studios". "FortySeven Software Professionals" ir informāciju tehnoloģiju (IT) konsultāciju un programmatūras izstrādes uzņēmums ar vairāk nekā desmit gadu pieredzi projektu īstenošanā dažādās nozarēs, tostarp enerģētikā, "fintech" un datorspēlēs.

Jau ziņots, ka "Alūksnes putnu ferma" 2022.gadā strādāja ar 9,528 miljonu eiro lielu apgrozījumu, kas ir 2,9 reizes vairāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus uzņēmuma peļņa samazinājās par 43% un bija 48 026 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

"Alūksnes putnu ferma" 100% pieder uzņēmumam AS "APF Holdings".