Apģērbu zīmola "Zara" pārvaldītāja apgrozījums pērn pieaudzis par 42%

Rīga, 6.jūn., LETA. Apģērbu zīmola "Zara" pārvaldītājs SIA "Apranga LV" pagājušajā gadā strādāja ar 20,536 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 42% vairāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus kompānijas peļņa pieauga par 48,2% - līdz 1,411 miljonam eiro, liecina "Firmas.lv".

Tostarp pērn 20,284 miljoni eiro gūti no preču pārdošanas Latvijā, bet 251 484 eiro - no pārdošanas citās Eiropas Savienības (ES) valstīs. Salīdzinājumā ar 2021.gadu, pērn pārdošanas ieņēmumi Latvijā pieauga par 44,9%, bet ES saruka par 46,3%.

Finanšu pārskata vadības ziņojumā norādīts, ka pērn kompānija pārsniedza plānotos pārdošanas apjomus par 5%.

Kopumā "Apranga LV" 2022.gadā pārvaldīja trīs "Zara" fiziskos veikalus un tiešsaistes tirdzniecības vietni. "Zara" veikalu kopējā platība pērn bija nemainīga, proti, 7500 kvadrātmetri.

Kā norāda vadība, pērn tiešsaistes veikals piedzīvoja apgrozījuma kritumu pēc rekordliela pārdošanas apjoma sasniegšanas 2021.gadā, ko ietekmēja noteiktie Covid-19 ierobežojumi fizisko veikalu darbībai.

Šogad kompānija plāno apgrozījuma pieaugumu par 2%, sasniedzot 20,9 miljonus eiro. Tāpat iecerēts rekonstruēt un paplašināt "Zara" veikalu, kas atrodas tirdzniecības centrā "Spice".

Arī šogad kompānijas vadība turpinās par prioritāti izvirzīt darbības efektivitātes uzlabošanu, teikts ziņojumā.

"Apranga LV" 2021.gadā strādāja ar 14,465 miljonu eiro apgrozījumu un 952 034 eiro peļņu.

Kompānija reģistrēta 2004.gadā, un tās pamatkapitāls ir 142 284 eiro. "Apranga LV" īpašnieks ir Lietuvā reģistrētā "Apranga", kam Latvijā pieder kopumā deviņi uzņēmumi, tostarp SIA "Apranga", "Apranga LV", SIA "Apranga BPB LV", SIA "Apranga PLV" un citi.

Grupas lielākā īpašniece ar 62,3% akciju ir Lietuvas koncerna "MG Baltic" investīciju kompānija "MG Baltic Investment". "Apranga" akcijas kotē Viļņas biržas oficiālajā sarakstā.