Apģērbu mazumtirgotāja "Apranga" apgrozījums pērn Latvijā pieaudzis par 65,9%

Rīga, 24.maijs, LETA. Apģērbu un apavu mazumtirgotājs SIA "Apranga" pagājušajā gadā strādāja ar 21,056 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 65,9% vairāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus kompānijas peļņa pieauga 2,7 reizes - līdz 845 553 eiro, liecina "Firmas.lv" publiskotā informācija.

Gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka pērn "Apranga" darbības rezultātus ietekmēja "Orsay" veikalu slēgšana tirdzniecības centros "Rīga Plaza", "Akropole Alfa" un "Akropole Rīga" slikto finanšu rādītāju dēļ. Vienlaikus pērn kompānija atvēra zīmolu "Jack & Jones" un "Vero Moda" veikalu "Akropole Rīga".

Kopumā "Apranga" pērn pārvaldīja 28 tirdzniecības vietas. Visu veikalu kopējā platība bija 11 600 kvadrātmetru.

2021.gadā "Apranga" strādāja ar 12,689 miljonu eiro apgrozījumu un 313 932 eiro peļņu.

Kompānija reģistrēta 2022.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2,134 miljoni eiro. "Apranga" vienīgais īpašnieks ir Lietuvā reģistrētā "Apranga". Lietuvas koncernam Latvijā pieder kopumā deviņi uzņēmumi, tostarp "Apranga", SIA "Apranga LV", "Apranga BPB LV", SIA "Apranga PLV" un citi.

Koncerns pārvalda tādus zīmolu veikalus kā "Apranga", "Orsay", "Burberry", "Algo", "Emporio Armani", "Hugo", "Mango", "Moskito", "Zara", "Massimo Dutti", "Stradivarius", "Pull&Bear", "Bershka" un citus.

Trijās Baltijas valstīs 2022.gada beigās darbojās 168 "Apranga" veikali, tostarp Lietuvā bija 100 "Apranga" veikalu, Latvijā - 44, bet Igaunijā - 24. 

Grupas lielākā īpašniece ar 62,3% akciju ir Lietuvas koncerna "MG Baltic" investīciju kompānija "MG Baltic Investment". "Apranga" akcijas kotē Viļņas biržas oficiālajā sarakstā.