"OC Vision" grupas apgrozījums pērn pieaudzis par 28,6%

Rīga, 11.maijs, LETA. Optikas tīkla SIA "OC Vision" koncerna apgrozījums pagājušajā gadā bija 29,215 miljoni eiro, kas ir par 28,6% vairāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus koncerna peļņa pieauga par 63,9% - līdz 832 902 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Tikmēr pati SIA "OC Vision" pērn strādāja ar 15,527 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 31,2% vairāk nekā 2021.gadā, kā arī uzņēmums guva peļņu 347 742 eiro apmērā pretstatā zaudējumiem gadu iepriekš.

Grupas finanšu pārskata vadības ziņojumā teikts, ka 2022.gadā realizēti optikas projektu atjaunošanas, pārveides un izbūves darbi, tostarp veicot redzes pārbaudes tehnoloģiju atjaunošanu un jaunāko risinājumu ieviešanu tajos.

Pērn "OC Vision" atvēra trīs "Optio" tīkla optikas veikalus - Rīgā, Daugavpilī un Tukumā, kā arī slēdza vienu veikalu Rīgā, tirdzniecības centrā "Mols".

Vienlaikus vadības ziņojumā norādīts, ka pērn tika turpināta tālāka uzņēmuma biznesa modeļa pielāgošana pandēmijas un ģeopolitikas ietekmētajai pasaules ekonomikai, veicot investīcijas digitālo risinājumu ieviešanā un efektivitātes celšanā.

Šogad "OC Vision" plāno strādāt pie turpmākas biznesa modeļa pielāgošanas mainīgajiem apstākļiem, tostarp ieviešot plašāku loku digitālo risinājumu, kas sniegs papildu iespējas gan klientiem, gan "OC VIsion" iekšējo procesu efektivizācijai.

Kompānija plāno turpmāko attīstību veikt ar "Vizionette" un "Optio" optiku tīkla paplašināšanu, kas ir iecerēta, izmantojot iespēju atvērt optikas tirdzniecības centros un A klases ielu lokācijās, teikts ziņojumā.

Līdztekus kompānijas vadība pētīs arī iespējas veikt straujāku reģionālu mazumtirdzniecības tīkla attīstību, palielinot "Optio" optiku klātbūtni Latvijas reģionos, gan veicot optiku atvēršanu, gan apsverot iespējas iegādāties mazākus reģionālos nozares dalībniekus.

Tāpat kompānijā plāno paplašināt e-komercijas biznesa virziena apmērus, gan jaunos ģeogrāfiskos tirgos, gan jaunās produktu nišās, kā arī veikt investīcijas un izveidot jaunu digitālo pārdošanas risinājumu biznesa klientiem.

2021.gadā "OC Vision" grupas apgrozījums bija 22,715 miljoni eiro, bet peļņa - 508 291 eiro. Vienlaikus SIA "OC vision" 2021.gadā strādāja ar 11,831 miljona eiro apgrozījumu un 181 565 eiro zaudējumiem.

"OC Vision" strādā ar zīmoliem "Vision Express", "OpitO", "Vizionette", "Dr.Lensor", "Lornete" un "Opptica".

Kompānija "OC Vision" reģistrēta 1992.gada decembrī, un tās pamatkapitāls ir 220 539 eiro. Kompānijas īpašnieki ir Jānis Dzenis (31,79%), Pēteris Cikmačs (28,21%), Gatis Kokins (20%) un Toms Dzenis (20%).