Reklāmas aģentūras "EHR mediju grupa" apgrozījums pērn pieaudzis par 42,6%

Rīga, 10.maijs, LETA. Reklāmas aģentūra SIA "EHR mediju grupa" pērn strādāja ar 2,083 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 42,6% vairāk nekā 2021.gadā, vienlaikus kompānijas peļņa pieauga 4,8 reizes - līdz 288 315 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Finanšu pārskata vadības ziņojumā norādīts, ka pērn kompānija nav mainījusi darbības virzienu.

Vienlaikus 2022.gadā "EHR mediju grupa" saņēma Sabiedrības integrācijas fonda atbalstu 87 246 eiro apmērā trīs raidījumu veidošanai. Atbalsts saņemts par raidījumiem "Pirmā reize", "Digitālais ES" un "Ielas vielas", kur tā sadalījums attiecīgi ir 23 812 eiro, 27 694 eiro un 35 740 eiro.

Tāpat, lai pārvarētu Covid-19 pandēmijas sekas, "EHR mediju grupa" pērn saņēma grantu apgrozāmo līdzekļu plūsmas nodrošināšanai.

"EHR mediju grupas" vadība turpmāk paredz darbības veicināšanu internetā, tirgus pozīcijas saglabāšanu un klientu skaita kāpināšanu.

Kā norāda vadība, 2023.gadā kompānijai jāizstrādā mārketinga politika, jo "EHR" zīmola un radiostacijas reitingi pārskata gada laikā nav uzlabojušies. Vadības ieskatā nepieciešams veikt pētījumus, lai izprastu situācijas apstākļus, un pieņemtu lēmumu par darbībām, kas nākotnē veicinās zīmola reitingu uzlabošanos.

"EHR mediju grupa" 2021.gadā strādāja ar 1,461 miljona eiro apgrozījumu un 60 667 eiro peļņu.

Kompānija reģistrēta 2009.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2800 eiro. "EHR mediju grupas" īpašnieki ir Ričards Zakss (34%), Uģis Polis (33%) un Guntaram Traubergam piederošais SIA "Guntars Traubergs Investment" (33%).