Reklāmas aģentūras "VIA Media" apgrozījums pērn pieaudzis par 1,7%

Rīga, 19.apr., LETA. SIA "Reklāmas aģentūra "VIA Media"" pagājušajā gadā strādāja ar 6,139 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 1,7% vairāk nekā 2021.gadā, kamēr uzņēmuma peļņa saruka vairāk nekā 80 reizes - līdz 1434 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Uzņēmuma gada pārskata vadības ziņojumā minēts, ka "Reklāmas aģentūras "VIA Media"" finanšu rezultātus 2022.gadā netieši ietekmēja Krievijas īstenotais iebrukums Ukrainā, kas sekmēja energoresursu sadārdzinājumu un citu cenu pieaugumu.

Vadības ziņojumā arī uzsvērts, ka, neskatoties uz izaicinājumiem, uzņēmums spēja pārorientēties un pabeigt gadu ar pozitīvu rezultātu. Pērn "Reklāmas aģentūra "VIA Media"" pastiprināti veica uzņēmējdarbības attīstīšanu digitālajā vidē.

Šogad plānots turpināt attīstību digitālajā vidē, kā arī investēt datu apstrādes automatizācijā.

2021.gadā "Reklāmas aģentūra "VIA Media"" strādāja ar 6,034 miljonu eiro apgrozījumu un 115 727 eiro peļņu.

Uzņēmums reģistrēts 1997.gadā, un tā pamatkapitāls ir 2845 eiro. "Reklāmas aģentūras "VIA Media"" vienīgais īpašnieks ir Igaunijas kompānija "AGE Com", savukārt patiesie labuma guvēji ir Latvijas pilsoņi Rauls Viktorovs un Andris Blaka, kā arī Lietuvas pilsonis Lins Paškevičs.