Reklāmas aģentūras "Media House" apgrozījums pagājušajā gadā sarucis par 9,1%

Rīga, 27.marts, LETA. Reklāmas aģentūra SIA "Media House" pagājušajā gadā strādāja ar 8,675 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 9,1% mazāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus kompānijas peļņa saruka 2,9 reizes un bija 64 693 eiro, liecina "Firmas.lv" publiskotā informācija.

Kompānijas gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka "Media House" darbību 2022.gadā ietekmēja ģeopolitiskā situācija pasaulē. Tostarp Krievijas sāktais karš Ukrainā ietekmēja Latvijas reklāmas tirgu - tika slēgti vairāki televīzijas kanāli, kuri pirms tam tika izmantoti reklāmdevēju reklāmas kampaņām krievu valodā.

Vienlaikus vadības ziņojumā piebilsts, ka pērn tika meklēti un atrasti alternatīvi mediji kā šo auditoriju sasniegt.

"Media House" vadības ziņojumā atzīmēts, ka, neskatoties uz karu Ukrainā un inflāciju, reklāmas tirgus auga, kas norāda uz vietēja patēriņa stabilitāti un reklāmdevēju vēlmi saglābāt tirgus daļu.

Šogad "Media House" paredz turpināt attīstīt eksportu, sniedzot Latvijas uzņēmumiem reklāmas plānošanas pakalpojumus ārpus Latvijas. Eksports būs viens no svarīgākiem tuvāko gadu attīstības virzieniem, norāda kompānijas vadība.

2021.gadā "Media House" strādāja ar 9,543 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 8,7% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pieauga par 69,2% un bija 189 288 eiro.

Kompānija "Media House" reģistrēta 1994.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2845 eiro. Kompānijas vienīgā īpašniece ir Igaunijas "AGE Com", bet patiesie labuma guvēji ir Latvijas pilsoņi Rauls Viktorovs un Andris Blaka, kā arī Lietuvas pilsonis Lins Paškevičs.