Noslēgusies "Laimas" labdarības namiņa akcija

Rīga, 22.dec., LETA. Trešdien, 21.decembrī, noslēgusies "Laimas" labdarības namiņa akcija, šogad piepildot 1500 bērnu sapņus par Ziemassvētku brīnumu, aģentūrai LETA pavēstīja "Orkla Latvija" komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

Tādējādi kopš 2012.gada "Laimas" labdarības namiņa akcijas laikā piepildīti kopā 12 220 bērnu sapņi.

Kā norāda uzņēmumā, "Laimas" labdarības namiņā ik gadu piedalās ģimenes, draugi, uzņēmumi un to komandas, kā arī skolu un augstskolu kolektīvi. Cilvēki dāvanas sūta arī no ārvalstīm un par labdariem ir kļuvuši arī tie, kuri paši reiz saņēmuši brīnumu no "Laimas" labdarības namiņa akcijas.

"Laimas" labdarības namiņa komanda pateicas ikvienam ziedotājam, kurš ir piedalījies un sagādājis laimes pilnus mirkļus bērniem no ģimenēm ar dažādiem sociālajiem statusiem.

LETA jau ziņoja, ka no 14.novembra līdz 18.decembrim "Laimas" labdarības namiņš aicināja iedzīvotājus sagādāt prieku un sarūpēt bērnu gaidītās Ziemassvētku dāvanas 1500 bērniem no septiņiem novadiem un divām pilsētām.

"Laimas" labdarības namiņš bija pieejams gan digitālajā vietnē "www.laimasnamins.lv", gan klātienē "Laimas" labdarības namiņa vēstniecībās Liepājā - Liepājas teātrī, Cēsīs - Vidzemes koncertzālē "Cēsis" un Rēzeknē - Latgales vēstniecībā "Gors". Akcija šogad darbojas līdz 18.decembrim.

Kā liecina "Firmas.lv" informācija, "Orkla Latvija" 2021.gadā strādāja ar 112,8 miljonu eiro apgrozījumu un 2,3 miljonu eiro peļņu.

Uzņēmums reģistrēts 2009.gadā, un tā pamatkapitāls ir astoņi miljoni eiro. Latvijā "Orkla" pārstāv un attīsta "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu Čipsi", "Pedro", "Spilva", "Gutta", "Latplanta" un citus zīmolus. Uzņēmums iekļaujas Norvēģijas koncernā "Orkla".