Rīgā nākamā gada sākumā plānots atvērt divus jaunus pārtikas mazumtirgotāja "Citro" veikalus

Rīga, 15.dec., LETA. Rīgā nākamā gada sākumā plānots atvērt divus jaunus pārtikas mazumtirgotāja "Citro" veikalus, aģentūrai LETA pavēstīja veikalu "Citro" pārvaldītāja SIA "Latvian Retail Management" valdes priekšsēdētājs Imants Kelmers.

Viņš informēja, ka nākamajā gadā plānots turpināt darbu pie jaunu partneru piesaistes un jaunu tirdzniecības vietu atvēršanas arī reģionos, kuros "Citro" un "Eldo" zīmols līdz šim nav bijis pārstāvēts.

Taujāts par 2022.gada finanšu rādītājiem, Kelmers konkrētu atbildi nesniedza, norādot, ka pērn vietējo uzņēmumu apvienības mazumtirdzniecības veikalu tīkls "Citro" sasniedza vairāk nekā 111,5 miljonu eiro apgrozījumu, kā arī peļņas rādītāji bija pozitīvi un plānots, ka šogad izaugsme turpinājās.

"Tiesa gan, šogad esam veikuši būtiskas investīcijas veikalu tīkla paplašināšanā, atverot jaunus "Citro" un "Eldo" veikalus, kā arī paplašinot "Citro" privātās preču zīmes un pašu ražotās produkcijas sortimentu," atzīmēja kompānijas valdes priekšsēdētājs.

Vērtējot gadu kopumā, Kelmers atzina, ka tas bijis izaicinājumu pilns - neskaidrā ģeopolitiskā situācija, karš Ukrainā, straujais energoresursu cenu kāpums, līdz ar to arī inflācijas pieaugums, kas ir ietekmējis gan "Latvian Retail Management" ikdienas pamatdarbu, gan nākotnes attīstības plānus.

Vienlaikus kompānijas vadītājs uzsvēra, ka, neskatoties uz neziņu par notikumu attīstību, "Latvian Retail Management" izdevies saglabāt attīstības virzienu un turpināt darbu pie "Citro" zīmola attīstības. Gada laikā atvērti vairāki jauni zīmola veikali Rīgā un reģionos.

Šogad "Citro" zīmola veikalos īpašs uzsvars likts uz vietējās produkcijas tirdzniecību, kur dubultojot sadarbības apmērus ar vietējām zemnieku saimniecībām.

Tāpat Kelmers sacīja, ka attīstīts kompānijai piederošais "Eldo" zīmols, paplašinot tirdzniecības vietu skaitu, tam pārsniedzot desmit veikalu visā Latvijā. Kompānijas valdes priekšsēdētājs pauda, ka arī turpmāk pakāpeniski plānots paplašināt šo veikalu tīklu.

Vaicāts par patērētāju paradumiem, "Latvian Retail Management" valdes priekšsēdētājs norādīja, ka pārsvarā pircēji uz veikalu dodas ar konkrētu mērķi, iegādāties noteiktus produktus, nereti vadoties arī pēc saraksta.

"Liela daļa pircēju šobrīd priekšroku dod gatavai produkcijai, piemēram, dažāda veida salātiem, uzkodām, konditorejas izstrādājumiem un citiem," sacīja Kelmers, piebilstot, ka tādējādi nākamgad plānots paplašināt gan pašu ražotās un gatavās produkcijas recepšu klāstu, gan piedāvāt ar "Citro" kvalitātes zīmi fasētu produkciju no vietējiem ražotājiem un zemnieku saimniecībām.

Jau ziņots, ka "Latvian Retail Management" vienādās daļās pārvalda vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumu tīkli AS "Diāna", SIA "Gabriēla" un SIA "Lekon". Uzņēmumu apvienība pārstāv "Citro" un "Eldo" zīmola veikalu tīklu ar vairāk nekā 80 tirdzniecības vietām visā Latvijā.

"Latvian Retail Management" apgrozījums pērn bija 13,929 miljoni eiro, kas ir par 25,9% vairāk nekā 2020.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa bija 56 147 eiro pretstatā zaudējumiem gadu iepriekš, liecina informācija "Firmas.lv". "Latvian Retail Management" reģistrēts 2018.gada beigās, un tā pamatkapitāls ir 51 000 eiro.