Rīga, 14.dec., LETA. Optikas tīkla SIA "OC Vision" grupa šo gadu plāno noslēgt ar apmēram 29 miljonu eiro apgrozījumu, aģentūrai LETA sacīja "OC Vision" valdes loceklis un līdzīpašnieks Toms Dzenis.
Taujāts par prognozēto peļņu, Dzenis sacīja, ka patlaban ir pārāk liela neskaidrība enerģētikā, makroekonomikā un ģeopolitikā, lai spētu prognozēt rentabilitāti.
Viņš arī atzīmēja, ka ģeopolitiskās un makroekonomiskā neskaidrības dēļ vidēja termiņa prognozes ir tikai aptuvenas.
Dzenis sacīja, ka "OC Vision", līdzīgi kā daudzi lielie uzņēmēji mazumtirdzniecībā, ir pragmātiski un konservatīvi - kompānijā tiek monitorētas gan tālākās centrālo banku politikas, gan ģeopolitiskie notikumi un ekonomikas attīstības indikatori, lai varētu noteikt nākamā gada biznesa virzības ātrumu.
"Pašlaik operacionālās darbības pamata fokuss ir uz nosprausto mēnešu budžetu sasniegšanu, efektivitātes palielināšanu un izmaksu kāpuma mazināšanu," uzsvēra Dzenis.
Komentējot norises šajā gadā, kompānijas valdes loceklis stāstīja, ka kopumā "OC Vision" grupai 2022.gads bijis mainīgs - tas sākās ar Covid-19 negatīvi ietekmētu biznesu, ģeopolitiskajām izmaiņām un tādējādi arī biznesa klimata izmaiņām. Vasarā situācija uzlabojās, tomēr tad sākās izmaksu kāpums gan enerģētikas, gan darba spēka tirgos, kam sekoja izaugsmes mazināšanās.
"Paralēli centrālās bankas sāka inflācijas bremzēšanas pasākumus, kas tuvā termiņā būtiski mazinās pieejamo likviditāti tirgos un ekonomikas izaugsmi kopumā, tostarp Baltijā," norādīja Dzenis.
Vaicāts par nākamā gada prognozēm, "OC Vision" valdes priekšsēdētājs norādīja, ka lielākais izaicinājums 2023.gadā, kamēr parādīsies stabilizācija ekonomiskajos procesos, būs spēja sabalansēt strauji augošo izdevumu bāzi ar inflācijas un tās bremzēšanas pasākumu ietekmēto pirktspējas kritumu.
2023.gadā kompānijas pamatmērķis ir saglabāt esošo biznesa apmēru, pielāgojot tā izaugsmi katra biznesa virziena potenciālam, un turpināt palielināt efektivitāti, tostarp investējot biznesa procesu digitalizācijā un automatizācijā.
"OC Vision" koncerna apgrozījums 2021.gadā bija 22,715 miljoni eiro, kas ir par 6,9% vairāk nekā gadu iepriekš, kā arī koncerns guva peļņu 508 291 eiro apmērā pretstatā zaudējumiem gadu iepriekš, liecina informācija "Firmas.lv". "OC Vision" pārvalda "Vision Express", "OpitO", "Vizionette", "Dr.Lensor", "Lornete" un "Opptica" zīmolus.
Kompānija "OC Vision" reģistrēta 1992.gada decembrī, un tās pamatkapitāls ir 220 539 eiro. Kompānijas īpašnieki ir Jānis Dzenis (31,79%), Pēteris Cikmačs (28,21%), Gatis Kokins (20%) un Toms Dzenis (20%).
"OC Vision" grupa šo gadu plāno noslēgt ar aptuveni 29 miljonu eiro apgrozījumu
LETA 14.12.2022
Saistībā ar pārbūvi Onkoloģijas centra nodaļu pakāpeniska pārcelšana plānota līdz jūnijam
LETA 04.12.2025
Rīga, 4. dec., LETA. Saistībā ar pārbūvi Latvijas Onkoloģijas centra (LOC) nodaļu pakāpenisku pārcelšanu uz Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcas (RAKUS) stacionāru "Gaiļezers" plānots pabeigt līdz 2026. gada jūnijam, ceturtdien informēja
...
CSP saņēmusi trīs pieteikumus datu izmantošanai cenu monitoringa rīka veidošanai
LETA 04.12.2025
Rīga, 4. dec., LETA. Līdz šim brīdim Centrālā statistikas pārvalde (CSP) ir saņēmusi trīs pieteikumus no komersantiem, kuri izteikuši vēlmi saņemt datus cenu monitoringa rīka veidošanai, aģentūru LETA informēja Ekonomikas ministrijā (EM).
Šobrīd CSP
...
Latvijas Banka atļauj "Dikas" atsākt valūtu tirdzniecības pakalpojuma sniegšanu
LETA 04.12.2025
Rīga, 4. dec., LETA. Latvijas Bankas uzraudzības komiteja atļāvusi SIA "Dikas" atsākt valūtu tirdzniecības pakalpojuma sniegšanu, aģentūru LETA informēja Latvijas Banka.
Šogad jūnijā Latvijas Bankas uzraudzības komiteja bija pieņēmusi lēmumu apturēt
...