"Forevers" šogad paredz apgrozījuma pieaugumu par 20-25%

Rīga, 8.dec., LETA. Gaļas pārstrādātājs SIA "Forevers" paredz šo gadu noslēgt ar 20-25% apgrozījuma palielinājumu, aģentūrai LETA stāstīja "Forevers" vadītājs un īpašnieks Andrejs Ždans.

"Esam mērķtiecīgi strādājuši pie sadarbības paplašināšanas ar atsevišķiem, lielajiem veikalu tīkliem, panākot, ka "Forevers" produkcija aizvien daudzveidīgākā produktu sortimentā ir pieejama lielo tirdzniecības tīklu plauktos. Kopumā, ņemot vērā inflācijas radīto pieaugumu, kas šogad pārsniedz 20% atzīmi, prognozējam, ka arī "Forevers" apgrozījums šo faktoru sinerģijā šogad palielināsies par 20-25% pret pērno gadu," skaidroja Ždans.

Ždans norādīja, ka, lai gan šis gads, līdzīgi kā pērn, nozarei ir sagādājis izaicinājumus, "Forevers" turpināja darbu pie darba ražīguma celšanas gan ražotnē, gan mazumtirdzniecībā.

"Strādājām pie "Forevers" veikalu tīkla efektivizēšanas, atsakoties no nerentablām tirdzniecības vietām un atklājot jaunas vietas, kur izjūtam lielāku pieprasījumu un pircējiem tās ir ērtāk sasniedzamas," atzīmēja Ždans, norādot, ka kopš pandēmijas ierobežojumi ir atcelti, uzņēmuma veikalu tīkls demonstrē pozitīvu izaugsmi, kas panākta "piemājas" veikalu formātā, realizējot "katru dienu zemas cenas" konceptu.

Ždans stāstīja, ka produkcijas realizācija "Forevers" veikalos, arī attālos Latvijas reģionos, ļauj pielāgoties tirgus vajadzībām un reaģēt uz pircēju pieprasījumu un atsauksmēm, stimulējot kvalitatīvāku atgriezenisko saiti ar patērētāju.

Uzņēmumā norādīja, ka "Forevers" gaļas veikalu tīkls sastāv no 110 veikaliem ar pašu uzturētu loģistikas un iepirkumu modeli. Ieņēmumi no "Forevers" tirdzniecības tīkla veido aptuveni 45-50% no visa uzņēmuma apgrozījuma.

"Redzam, ka pašu uzturētais veikalu tīkls, jeb B2C segments veido tikai daļu no visas produkcijas noieta. Tam seko B2B, kur šobrīd tiek realizēta atlikusī apgrozījuma daļa. Šogad labu rezultātu pēc pandēmijas ierobežojumu atcelšanas uzrāda HoReCa pārdošanas kanāls, kā arī uzņēmums aktīvi paplašinājis sadarbību ar lielajiem Latvijas veikalu tīkliem," atzīmēja Ždans.

"Šajā segmentā tiek saskatīts liels potenciāls nākotnē, taču tai pat laikā, novērojam sarūkošu produkcijas noietu neatkarīgo un mazo veikalu segmentā, ko skaidrojam ar konkurences saasināšanos, jeb lielo tirdzniecības tīklu dominanci pret mazajiem veikaliem, kuru skaits turpina samazināties," viņš skaidroja.

Vienlaikus uzņēmumā novērots, ka iedzīvotāji aizvien vairāk veic pārdomātus pirkumus. Pircējiem ir svarīga kvalitātes un cenas attiecība, kas, Ždans norādīja, ir viens no svarīgākajiem konkurētspējas stūrakmeņiem.

Tāpat "Forevers" turpina darbu pie pērn aizsāktās gatavo produktu līnijas attīstīšanas, kura pircējiem piedāvā maltītei jau gatavu vai mājās ātri pagatavojamu produkciju. Produktu līnijas populārākais produkts ir "Mājas kotletes".

Ždans atzīmēja, ka kopumā ātri pagatavojamo ēdienu segments, iet roku rokā ar laiku un patērētāju vajadzībām pēc gatavas un ātri pagatavojamas pārtikas, kas šodien ir viena no izteiktām patērētāju pieprasījuma tendencēm.

Jau ziņoja, ka "Forevers" pērn strādāja ar 50,428 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 3,7% vairāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus kompānijas peļņa saruka vairakkārt un bija 14 358 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" publiskotā informācija. Uzņēmums reģistrēts 1996.gadā, un tā pamatkapitāls ir 6,306 miljoni eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Ždans.