"The Body Shop" investē 50 000 eiro jauna koncepta veikala izveidē tirdzniecības centrā "Spice"

Rīga, 31.okt., LETA. Starptautiskais skaistumkopšanas zīmols "The Body Shop" investējis 50 000 eiro un atvēris Latvijā pirmo ilgtspējīgo zīmola koncepta veikalu tirdzniecības centrā "Spice", aģentūru LETA informēja kompānijā.

Kā skaidroja kompānijā, veikala interjerā izmantoti galvenokārt pārstrādājamie materiāli, piemēram, koks un virsmas, kas izgatavotas no pārstrādei nodotas plastmasas. Savukārt pircēji skaistumkopšanas preces aicināti iegādāties 300 mililitru alumīnija pudelītēs, kuras pēcāk iespējams uzpildīt "The Body Shop" uzpildes stacijā.

Tāpat veikalā aplūkojams mākslinieka Zahars Ze gleznojums uz stikla, kā arī pieejama "aktīvisma zona", kurā iespējams iepazīties ar aktuālo ilgtspējas literatūru un vietējām kampaņām.

"The Body Shop" ir starptautisks skaistumkopšanas zīmols, ko 1976.gadā Anglijā izveidoja Anita Rodika. Patlaban kompānijai ir 3000 veikalu 70 valstīs visā pasaulē. "The Body Shop" franšīzi Latvijā kopš 2004.gada pārvalda SIA "Bodybalt".

Informācija "Firmas.lv" liecina, ka "Bodybalt" 2021.gadā strādāja ar 4,046 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 2,5% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma peļņa saruka trīs reizes - līdz 22 411 eiro.

Uzņēmums reģistrēts 2004.gadā, un tā pamatkapitāls ir 2842 eiro. "Bodybalt" pieder Somijā reģistrētajam "Bodim Port".