Dizaina studija "Nord ID Riga" pārtop par "KiD"

Rīga, 8.aug., LETA. Dizaina studija "Nord ID Riga" mainījusi nosaukumu uz "KiD" un vienlaikus pievienojusies integrētās komunikācijas partneraģentūru grupai "B40", aģentūrai LETA pavēstīja uzņēmuma pārstāvji.

Dizaina studijas vadītājs Arnis Artemovičs norāda, ka studija trīs gadus bija Ziemeļeiropas aģentūru tīklā "Nord", šajā laikā gūstot pieredzi un rīkus, strādājot kopā ar skandināvu kolēģiem, tomēr lielāka sadarbība veidojas ar vietējiem zīmoliem, ar ko arī "KiD" saista savus nākotnes attīstības plānus.

"Pārmaiņu procesā esam kopā ar partneraģentūru "Magic" (iepriekš - "Nord DDB"), kura arī izstājas no "DDB" aģentūru tīkla, attīstot savu zīmolu. Kopā veidojam integrētās komunikācijas partneraģentūru grupu "B40"," pauž Artemovičs.

"B40" grupā iekļauta dizaina studija "KiD", radošā aģentūra "Magic", zīmola konsultāciju aģentūra "Wit", satura studija "Play" un digitālo risinājumu aģentūra "Element".

"KiD" nodarbojas ar zīmolu un vizuālo identitāšu izstrādi un attīstību, kā arī iepakojuma dizaina izstrādi. Studijas klientu lokā ir vairāki Latvijas zīmoli, ar kuru dizainiem gūtas atzinības "Red Dot Design Awards", "ADC*E", "Dezeen", "Napa Baltic", "Adwards", "Latvijas Dizaina balva", "Zelta ābele" un citos nozares konkursos.

Dizaina studijas "KiD" klientu lokā ir tādi zīmoli kā "Spice", "Stenders", "Gemoss", "Rīgas Melnais Balzams" un citi.

LETA jau ziņoja, ka reklāmas aģentūra SIA "DDB Worldwide Latvia", kas iepriekš strādāja ar nosaukumu "Nord DDB", pārtapusi par SIA "B40 Magic" un strādā ar nosaukumu "Magic".

SIA "Kid Design" (iepriekš - SIA "Nord ID Riga") reģistrēta 2019.gadā, un kompānijas pamatkapitāls ir 2800 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Uzņēmuma pamatkapitālā 60% pieder "B40", savukārt 40% pieder Maijai Rozenfeldei. Uzņēmums pērn strādāja ar 187 747 eiro apgrozījumu un 60 905 eiro peļņu.

SIA "B40 Magic" reģistrēta 1995.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2800 eiro. Kompānijas īpašnieki ir Agnita Vāvere (32%), Andris Rubins (30%), Aleksandrs Niklass Skulte (30%) un Kristiāns Vjakse (8%). 2021.gadā "DDB Worldwide Latvia" apgrozījums bija 3,203 miljoni eiro, bet peļņa - 168 658 eiro.