Mārketinga datu analītikas platforma "Roibox" piesaistījusi divu miljonu eiro investīcijas

Rīga, 15.jūn., LETA. Latvijas jaunuzņēmums "Roibox", kas nodarbojas ar risinājumu izstrādi reklāmas kampaņu efektivitātes uzlabošanai, piesaistījis divu miljonu eiro investīcijas no riska kapitāla fonda "BlackSheep Ventures", aģentūru LETA informēja "Roibox" pārstāvji.

Uzņēmums investīcijas izmantos mārketinga datu analītikas platformas "Roibox" pilnveidošanai un funkcionalitātes paplašināšanai, kā arī jaunu darbinieku un klientu piesaistei.

"Roibox" dibinātājs un vadītājs Jēkabs Endziņš min, ka vairums mārketinga rīku izmanto vienus un tos pašus datus no "Google" un "Meta", ignorējot atrašanās vietu, savukārt "Roibox" platforma izveidota, lai izmantotu ģeogrāfiskās atrašanās vietas potenciālu un palīdzētu reklāmdevējiem analizēt, segmentēt un labāk noteikt kampaņu mērķauditoriju. Platforma analizē arī konkurenci attiecīgajā ģeogrāfiskajā apkaimē, atbilstoši pielāgojot kampaņu.

Endziņš norāda, ka platformā tiek izmantoti tikai anonīmi dati, pēc kuriem nav iespējams identificēt konkrētas personas.

Informācija "Firmas.lv" liecina, ka SIA "Roibox" reģistrēta 2020.gada maijā, un tās pamatkapitāls ir 43 170 eiro. 

Uzņēmuma kapitālā 25,71% pieder Aigara Kesenfelda uzņēmumam SIA "Alppes Capital", 18,57% pieder Itālijā reģistrētam uzņēmumam "BlackSheep MadTech Fund", pa 12,86% pieder SIA "Mabo Capital", kuras īpašnieks ir Mārcis Grīnis, un SIA "Fianchetto", kuras īpašnieks ir Jēkabs Endziņš, pa 10,46% pieder Krišjānim Bērzam un Marekam Rudovičam, vienlaikus 8,57% pieder Edvartam Gaigalam un pa 0,26% pieder Zigmāram Rudzītim un Pēterim Liderim. 

"BlackSheep Ventures" ir Eiropas riska kapitāla uzņēmums, kas specializējas "MadTec" jeb mārketinga un reklamēšanas tehnoloģijā, kuras pamatā ir mākslīgais intelekts, lielie dati un automatizācija. "BlackSheep" nodrošina investīcijas digitālā mārketinga tehnoloģiju attīstībai Eiropas Savienībā.