"LMT Retail&Logistics" apgrozījums pērn palielinājies par 13,2%

Rīga, 30.maijs, LETA. Mobilo sakaru ierīču un digitālās elektronikas tirgotājs SIA "LMT Retail&Logistics" pagājušajā gadā strādāja ar 112,714 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 13,2% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa palielinājās 2,6 reizes un bija 3,664 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Kompānijas gada pārskata vadības ziņojumā pagājušajā gada darbība vērtēta kā izcila - pērn sasniegts visu laiku lielākais gada apgrozījums uzņēmuma pastāvēšanas laikā. 

Uzņēmuma vadība arī norāda, ka Covid-19 pandēmijas dēļ valstī izsludinātās ārkārtējās situācijas laikā būtiski pieauga attālinātā darba un mācību procesa organizēšanai nepieciešamo iekārtu - datoru, planšetdatoru un to aksesuāru - tirdzniecība, klientiem iegādājoties augstākās un vidējās cenu kategorijas iekārtas. Savukārt viedtālruņu pārdošanas apmēri saglabājās 2020.gada līmenī.

Uzņēmuma vadības ziņojumā arī teikts, ka būtisku pozitīvu ietekmi uz pārdošanas apmēriem 2021.gadā visās preču grupās deva e-komercija. "Līdz ar klientu klātienes apmeklējumu ierobežošanu tirdzniecības vietās un pārdošanas apmēru samazināšanos klientu centros, kopējos pārdošanas apmērus līdzsvaroja elektroniskā komercija, vidēji realizējot 14% preču vienību no kopējā realizētā skaita," norāda "LMT Retail&Logistics" vadība.

Pieaugot datu patēriņam un stabilizējoties realizēto viedtālruņu skaitam, pēc uzņēmumā vēstītā, pērn turpināja attīstīties viedpalīgu preču kategorija - pērn pārdots par 24% vairāk iekārtu nekā 2020.gadā.

Vienlaikus viens no būtiskākajiem faktoriem, kas traucēja sasniegt vēl labākus 2021.gada darbības rādītājus, bija iekārtu nepietiekamība, kas skaidrojama ar iekārtu komponenšu trūkumu ražotājiem, Covid-19 vīrusa izplatību ražotāju rūpnīcās un globālo loģistikas ķēžu noslodzi.

Pērn atbilstoši jaunajam klientu centru konceptam uzņēmums pārveidoja piecus klientu centrus, bet slēgti četri. Kopumā 2021.gada beigās darbojās 55 klientu centri, no kuriem viens - elektroniskajā vidē vietnē "lmt.lv".

Uzņēmuma vadība arī atzīmē, ka, telekomunikāciju iekārtām kļūstot arvien kvalitatīvākām un drošākām pret mehāniskajiem bojājumiem un mitrumu, kā arī ņemot vērā Covid-19 izplatību pasaulē un ar to saistītos ierobežojumus, kas veicināja cilvēku pārvietošanās samazināšanos, "LMT Retail&Logistics" telekomunikāciju servisa centra (TSC) 2021.gadā salaboto iekārtu skaits salīdzinājumā ar 2020.gadu samazinājās par 7,5%, veidojot 108 774 salabotas iekārtas.

Šajā gadā uzņēmums plāno turpināt klientu apkalpošanas centru jaunā dizaina ieviešanas īstenošanu, rekonstruējot trīs centrus.

Savukārt kā vienu no svarīgākajiem šā gada attīstības projektiem "LMT Retail&Logistics" vadība izceļ elektroniskās komercijas platformas attīstību, pilnveidojot un optimizējot elektroniskās komercijas darbības procesus.

"LMT Retail&Logistics" arī plāno attīstīt jaunu pakalpojumu, kas nestu papildu ieņēmumus un peļņu, kā arī būtisku uzmanību pievērst viedtālruņu, viedpalīgu un "Latvijas mobilā telefona" pakalpojumu realizācijai.

2020.gadā "LMT Retail&Logistics" strādāja ar 99,581 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 2,1% mazāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa samazinājās par 28,8% un bija 1,432 miljoni eiro.

Kompānija "LMT Retail&Logistics" reģistrēta 1994.gada decembrī, un tās pamatkapitāls ir 43 397 eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir "Latvijas mobilais telefons".