Veikalu tīklu "Citro" un "Eldo" pārvaldnieka apgrozījums pērn palielinājies par 25,9%

Rīga, 2.maijs, LETA. Veikalu tīklu "Citro" un "Eldo" pārvaldnieka SIA "Latvian Retail Management" apgrozījums pērn bija 13,929 miljoni eiro, kas ir par 25,9% vairāk nekā 2020.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa bija 56 147 eiro, pretēji zaudējumiem gadu iepriekš, liecina informācija "Firmas.lv".

Uzņēmuma gada pārskata vadības ziņojumā atgādināts, ka pērn uzņēmums nodrošināja darbību Covid-19 pandēmijas un ārkārtas situācijas apstākļos, kad tika noteikti būtiski ierobežojumi mazumtirdzniecības pilnvērtīgai darbībai. Veikalu tīkls nodrošināja aktuālo drošības pasākumu ieviešanu visās tirdzniecības vietās, gan ierobežojot veikalu apmeklētāju plūsmu, gan ieviešot noteiktās piesardzības prasības.

Tāpat Covid-19 pandēmijas ietekmē uzņēmums turpinājis mērķtiecīgi investēt internetveikala pilnveidošanā, lai nodrošinātu iedzīvotājiem ērtu un drošu iepirkšanos attālināti.

Savukārt loģistikas izmaksu optimizācijai un piegādes ķēžu efektivitātes nodrošināšanai, pērn uzņēmums attīstījis vienotu loģistikas tīklu, atklājot centralizētu noliktavas bāzi Pierīgā, starptautiskās lidostas "Rīga" tuvumā, Uzņēmuma vadība norāda, ka šīs noliktavas un loģistikas bāzes izveide ļāva nodrošināt operatīvāku piegādes procesu un sadarbību uzņēmuma partneriem.

Pērn uzņēmums strādāja pie sadarbības paplašināšanas ar vietējiem uzņēmumiem, lai nodrošinātu plašāku vietējo produktu piedāvājumu, kā rezultātā noslēgti vairāki jauni sadarbības līgumi par produktu piegādēm uz "Citro" un "Eldo" veikaliem.

Vadības ziņojumā teiktas, ka pērn uzņēmums strādāja pie preču zīmes "Citro" produktu līnijas attīstības.

Tāpat "Latvian Retail Management" pērn līdzdarbojies nozares interešu aizstāvībā, dibinot Latvijas Mazumtirgotāju biedrību un pievienojoties SIA "Depozīta iepakojuma operators", lai piedalītos Latvijas depozīta sistēmas ieviešanas procesā.

Uzņēmuma vadība pauž, ka līdz ar Krievijas uzsākto karu Ukrainā un saglabājoties Covid-19 pandēmijas riskiem, 2022.gads būs lielu izaicinājumu gads, kur notikumu attīstību ilgtermiņā ir grūti prognozēt.

"Latvian Retail Management" šajā gadā turpinās strādāt un plānot pārstāvēto zīmolu attīstību, lai pilnveidotu "Citro" un "Eldo" tīklus, un nodrošinātu pircējiem drošu un kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu. Vienlaikus plānota tīkla paplašināšana un tirdzniecības vietu atklāšana Rīgā, kā arī citviet reģionos, teikts ziņojumā.

Uzņēmuma apgrozījums 2020.gadā bija 11,061 miljons eiro, un tas cieta zaudējumus 2933 eiro apmērā.

"Latvian Retail Management" veido vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumu tīkli AS "Diāna", SIA "Gabriēla", SIA "Lekon" un SIA "AA&CO". Uzņēmumu apvienība pārstāv "Citro" un "Eldo" zīmola veikalu tīklu ar vairāk nekā 80 tirdzniecības vietām visā Latvijā. Uzņēmums reģistrēts 2018.gadā, un tā pamatkapitāls ir 51 000 eiro.