"CityBee" ieviesis automatizētos zvanus ātrumpārkāpējiem

Rīga, 28.apr., LETA. Koplietošanas automašīnu uzņēmums "CityBee" ieviesis automatizētos zvanus ātrumpārkāpējiem, lai sekmētu ceļu satiksmes noteikumu ievērošanu un veicinātu drošāku braukšanas kultūru, aģentūru LETA informēja "CityBee Latvija" pārstāvji.

Kopš 1.aprīļa Latvijā 664 reizes "CityBee" lietotāji ir saņēmuši zvanu par atļautā braukšanas ātruma pārkāpšanu un teju 92% ir mainījuši braukšanas paradumus, samazinot ātrumu turpmākos braucienos, tādējādi nepārkāpjot ceļu satiksmes noteikumus.

Ieviestais jaunums darbojas visās trijās Baltijas valstīs, un tas paredz, ka brīdī, kad automašīnas vadītājs pārkāpj atļauto braukšanas ātrumu, tiek saņemts automatizēts un iepriekš ierakstīts zvans par veikto pārkāpumu. Gadījumā, ja zvans netiek pieņemts, autovadītājam tiek nosūtīta automātiska īsziņa uz mobilo tālruni.

"CityBee Latvija" vadītājs vadītājs Kristofs Hegedess norāda, ka atļautā ātruma pārsniegšana ir viens no biežākajiem pārkāpumiem ceļu satiksmē, un šī problēma, kas tiešā veidā ietekmē ceļu satiksmes drošību, ir aktuāla visās Baltijas valstīts ne tikai koplietošanas auto lietotāju, bet visu autovadītāju vidū. 

Hegedess skaidro, ka "CityBee" regulāri seko līdzi automašīnu lietošanas un ātruma limita ievērošanas paradumiem, lai uzlabotu "CityBee" pakalpojumu drošību. Līdz šim "CityBee" darbinieki manuāli sazinājās ar klientiem, kuri ilgstoši pārkāpj ātrumu, taču, redzot pozitīvo ietekmi, šis pakalpojums automatizēts. 

Kopš risinājuma ieviešanas Baltijā kopumā ir veikti 5483 zvani.

Nākotnē "CityBee" plāno sistēmu attīstīt, precizējot ātruma pārkāpšanas robežas, kas ir izaicinājums, ņemot vērā ātruma ierobežojošās zonas, kas uz ceļiem regulāri mainās.

"CityBee Latvija" reģistrēta 2019.gadā, un tās pamatkapitāls ir 602 800 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Uzņēmuma apgrozījums 2020.gadā bija 2,83 miljoni eiro, bet zaudējumi bija 480 000 eiro apmērā. "CityBee Latvija" pieder Lietuvā reģistrētajai "CityBee Solutions".