"Visual Media Group" piesaistījis līdz diviem miljoniem eiro no "FlyCap" digitālo vides reklāmu stendu attīstīšanai

Rīga, 21.marts, LETA. Lielformāta un digitālās vides reklāmas uzņēmums "Visual Media Group" piesaistījis līdz diviem miljoniem eiro no riska kapitāla fonda "FlyCap", lai veidotu jaunu digitālo reklāmas vides stendu tīklu Rīgā, aģentūru LETA informēja "Visual Media Group" pārstāvji.

"FlyCap" finansējums arī papildinās "Visual Media Group" apgrozāmo līdzekļu kapitālu, kas nepieciešams tālākai visu uzņēmuma segmentu izaugsmei.

"Visual Media Group" valdes loceklis Reno Grinbergs norāda, ka uzņēmums 2021.gada nogalē dzēsa visas iepriekšējās finanšu saistības un komercķīlas ar iepriekšējiem aizdevējiem. 

Tāpat viņš informē, ka ir sākta divu grupas uzņēmumu apvienošana. Tuvāko trīs mēnešu laikā SIA "Visual Media" tiks iekļauta uzņēmumā SIA "Visual Media Group", kuras iepriekšējais nosaukums bija SIA "Visual Agency".

Kompānijā atzīmē, ka pērn "Visual Media" uzvarēja vairākās izsludinātajās izsolēs par tiesībām izvietot vides reklāmas stendus Rīgā. Jaunie līgumi ļauj veidot digitālo reklāmas stendu tīklu ar vairāk nekā 300 reklāmas objektiem dažādās vietās Rīgā. 

Uzņēmums tuvākajā laikā plāno turpināt attīstīt arī lielo digitālo ekrānu tīklu, tostarp tuvākajā laikā tiks pieslēgti vēl septiņi ekrāni dažādās vietās Rīgā. 

Kompānija "Visual Media Group" reģistrēta 2014.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2800 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Uzņēmuma apgrozījums 2020.gadā bija 910 000 eiro, bet zaudējumi sasniedza 150 000 eiro. "Visual Media Group" pieder Grinbergam. 

"FlyCap" dalībnieki vienādās daļās ir Jānis Liepiņš, Ģirts Mīlgrāvis un Jānis Skutelis.