"Rimi" nākotnē cer izmantot risinājumu bezatkritumu piegādes procesam no e-veikaliem

Rīga, 27.dec., LETA. Norvēģijas jaunuzņēmumu "Packoorang" sadarbībā ar mazumtirgotāju "Rimi Baltic" izstrādājis inovatīva ilgtspējīga iepakojuma risinājumu, ko nākotnē varētu izmantot bezatkritumu piegādes procesam no "Rimi" e-veikaliem, aģentūrai LETA pavēstīja "Rimi Baltic" pārstāvji.

Ideja tapusi akseleratorā "Future Hub", kur zaļo tehnoloģiju jaunuzņēmumi kopā ar Baltijas mēroga uzņēmumiem izstrādāja virkni pilotprojektu dažādiem ilgtspējas izaicinājumiem.

"Rimi" e-veikals visās trīs Baltijas valstīs katru mēnesi piegādēm izmanto vairāk nekā 250 000 papīra maisiņu, kas kopā veido virs 130 tonnu papīra gadā, informē "Rimi Baltic" korporatīvās komunikācijas vadītāja Zanda Šadre. 

Uzņēmums meklējis jau gatavus risinājumus bezatkritumu iepakojuma ieviešanai, taču neviens no piedāvātajiem produktiem nav atbildis "Rimi" prasībām. Tāpēc nolemts sadarbībā ar "Packoorang" izstrādāt inovatīvu bezatkritumu iepakojuma risinājumu pārtikas preču piegādei.

Kā skaidro "Rimi Baltic" pārstāvji, šis iepakojuma risinājums ļauj e-veikalā veiktos pirkumus piegādāt ērtā, elastīgā un no dažādu laikapstākļu ietekmes drošā somā, nevis papīra maisiņos.

"Packoorang" soma ir atkārtoti lietojama vismaz 50 līdz 100 reizes, salokāma un izgatavota no materiāla, kas ir apstiprināts pārtikas produktu pakošanai un uzglabāšanai. Klients varēs atgriezt lietotās somas e-veikala autovadītājam nākamajā piegādes reizē vai arī veikalā. Pēc katras lietošanas un atgriešanas soma tiks iztīrīta atbilstoši pārtikas drošības standartiem.

Plānots, ka pēc produkta izstrādes pabeigšanas "Rimi Baltic" ieviesīs šo bezatkritumu risinājumu vienā no saviem e-veikaliem, lai izmēģinātu somas un apkopotu pirmās klientu atsauksmes. Pēc tam jauninājumu plānots ieviest visos "Rimi" e-veikalos.

"Packoorang" ir Norvēģijas valsts atbalstīts jaunuzņēmums no Oslo. Jaunuzņēmuma darbības koncepcija ir vērsta uz atkārtoti lietojamu iepakojumu ražošanu un ilgtspējīgas aprites sistēmas izveidi e-komercijai un iekšējai produktu plūsmai.

"Rimi Baltic" apvieno vairāk nekā 290 "Rimi" veikalu Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.

"Rimi" e-veikala piegādes Latvijā patlaban ir pieejamas Rīgā, Jūrmalā, Mārupē, Ķekavā, Jelgavā, Ogrē, Saulkrastos, Zvejniekciemā un teritorijā starp šīm pilsētām, kā arī Liepājā.

Jau vēstīts, ka "Rimi Latvia" pagājušajā gadā strādāja ar 946,508 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 3,2% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa samazinājās par 8,3% un bija 30,409 miljoni eiro.

"Rimi Latvia" reģistrēta 1992.gada janvārī, un tās pamatkapitāls ir pieci miljoni eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Zviedrijā reģistrētais uzņēmums "Rimi Baltic".

"Rimi Latvija" ir otrs lielākais Latvijas uzņēmums pēc apgrozījuma, liecina "Firmas.lv" un aģentūras LETA veidotais "Latvijas biznesa gada pārskats 2021".