"EHR mediju grupa" pievienojas Latvijas Reklāmas asociācijai

Rīga, 20.dec., LETA. "EHR mediju grupa" pievienojusies Latvijas Reklāmas asociācijai, izvirzot mērķi kopā ar citiem nozares kolēģiem panākt virkni izmaiņu Latvijas normatīvajos aktos, "sakārtojot gan reklāmas tirgu, gan nodrošinot neatkarīgas Latvijas mediju telpas pastāvēšanu ilgtermiņā", aģentūru LETA informēja "EHR mediju grupa" pārstāvji.

Uzņēmuma valdes loceklis Guntars Traubergs skaidro, ka medijiem pašlaik ir daudz aktuālu un normatīvos aktos balstītu jautājumu, kas var izšķirt nozares konkurētspēju un turpmāko nākotni.

"Uzskatu par pagodinošu atkal būt kopā ar nozares speciālistiem un virzīt Latvijas mediju nākotni, šoreiz vairāk rūpējoties par radio nozares FM un digitālo nākotni. Mediji ir saplūduši - TV ir digitāls, portāli pilda TV funkciju, arī radio strauji mainās - šodien karalis ir viedtālrunis un vertikālais video," pauž Traubergs.

Kā vienu no būtiskākajiem uzdevumiem Latvijas Reklāmas asociācijā "EHR mediju grupas pārstāvji" uzsver līdzfinansējuma piešķiršanas principu sakārtošanu vietējiem medijiem, kā arī Eiropas Savienības Autortiesību direktīvas atbildīgu pārņemšanu un sabiedriskā atbalsta medijiem sistēmisku sakārtošanu un pilnveidošanu. Papildus minētajam kā nozīmīgs šā brīža darba uzdevums ir grozījumu panākšanu likumā "Par valsts sociālo apdrošināšanu", lai nostiprinātu īstermiņa radošu sadarbību iespējamību arī nākotnē, kas tieši skar cilvēkus, kuru radošā darbība ir periodiska un kuru ieņēmumi no tās ir nelieli un maz prognozējami.

"EHR mediju grupā" ietilpst 6 mediju zimoli - trīs latviešu valodā raidošas radiostacijas - "SuperHits Radio", "Eiropas Hitu Radio" un "EHR Latviešu Hiti", kā arī divas krievu valodā raidošas radiostacijas "EHR Russkie Hiti" un "Retro FM Latvija", kā arī "EHR mūzikas strīmu serviss" un "APP".

Kā liecina informācija "Firmas.lv", "EHR mediju grupa" pērn strādāja ar 1,408 miljonu eiro apgrozījumu un 102 512 eiro peļņu. Uzņēmums reģistrēts 2009.gadā, un tā pamatkapitāls ir 2800 eiro. Kompānija vienādās daļās pieder Uģim Polim un Ričardam Zaksam.

Latvijas Reklāmas asociācija ir sabiedriska organizācija, kurā ir apvienojušies reklāmdevēji, mediji un aģentūras. Asociācijas mērķis ir veicināt reklāmas nozares attīstību un aizstāvēt savu biedru intereses.