Sūtījumu piegādes uzņēmuma "Venipak" privāto klientu apkalpošanas apjoms divu mēnešu laikā palielinājies par 40%

Rīga, 15.nov., LETA. Sūtījumu piegādes uzņēmuma SIA "Venipak Latvija" ("Venipak") privāto klientu apkalpošanas apjoms pēdējo divu mēnešu laikā palielinājies par 40%, aģentūru LETA informēja "Venipak" pārstāvji.

Apkopojot pēdējo mēnešu datus "Venpiak" secinājis, ka privāto klientu apjoms, kuri veic sev nepieciešamo preču pasūtīšanu internetā, organizējot piegādi ar pakomātu un kurjerservisu starpniecību, strauji aug. "Venipak" pieaugumu skaidro ar to, ka palielinās iepirkšanās tiešsaistē, kā arī uzņēmums turpina nostiprināt savu zīmolu un atpazīstamību.

"Venipak" vadītājs Justs Šablinsks norāda, ka jau pašreiz redzams, ka Covid-19 ietekme ir milzīga, un paku apkalpošanas apjoms ik dienu palielinās. Uzņēmums turpina investēt pakomātu tīkla paplašināšanā un uzturēšanā, lai mudinātu klientus izmantot šāda veida pakalpojumu sūtījumu saņemšanai.

Šablinskas arī norāda, ka Ziemassvētki ir paredzams kā ļoti "karsts" laika posms uzņēmumā, jo darba kļūst arvien vairāk un internetā veikto preču pasūtījumi būs jāizpilda daudz saspringtākos nosacījumos.

"Venipak Latvija" reģistrēts 2011.gadā un tā pamatkapitāls ir 2845 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Uzņēmuma finanšu dati par 2020.gadu vēl nav publiskoti, bet 2019.gadā tas strādāja ar 9,784 miljoni eiro apgrozījumu un 323 089 eiro peļņu.

"Venipak Latvija" īpašnieks ir Nīderlandē reģistrēts uzņēmums "Venipak".