26.klimata pārmaiņu konferences laikā visā pasaulē sāk jaunu vides kampaņu "Ieklausies, kamēr vēl vari"

Rīga, 8.nov., LETA. 26.klimata pārmaiņu konferences (COP 26) laikā vides organizācija "Conservation International" un "Clear Channel" vides kampaņā visā pasaulē aicina ieklausīties dabas skaņās un pievērst uzmanību tās aizsardzības nepieciešamībai, aģentūru LETA informēja "Clear Channel Latvia" pārstāve Ieva Endriksone.

Kampaņa "Ieklausies, kamēr vēl vari" aicina pievērsties dabas resursu saglabāšanas un aizsardzības jautājumiem.

Tā notiks "Clear Channel" digitālās reklāmas tīklā visā pasaulē. Kampaņa tika sākta Glāzgovā līdz ar 26.klimata pārmaiņu konferences atklāšanu 31.oktobrī, un, sadarbojoties "Clear Channel" uzņēmumiem, izvietota reklāmas nesējos visā pasaulē ar mērķi sasniegt un uzrunāt miljoniem cilvēku.

"Jau otro nedēļu 20 000 nozares pārstāvju pulcējas Glāzgovā, lai apspriestu pasaules klimata krīzes risinājumus, un mūsu kā vides reklāmas uzņēmuma aicinājums ir rūpēties, lai kāda balss būtu dzirdama skaļāk un skaidrāk nekā jebkad iepriekš - un tā ir dabas balss", par dalību kampaņas īstenošanā saka uzņēmuma "Clear Channel Latvia" vadītājs Jānis Puravs.

COP 26 laikā līdz 14.novembrim kampaņa būs redzama "Clear Channel" digitālajos ekrānos visā pasaulē.

Digitālajos ekrānos ir redzams kvadrātkods jeb QR kods, kas pēc tā ieskenēšanas novirzīs lietotāju uz vietni "conservation.org/HearMe", kur varēs ieklausīties vairākās no dabas dižākajām skaņu vidēm, sākot no Amazones tropu mežiem līdz Dienvidāfrikas savannām, no Dienvidaustrumāzijas kalniem līdz Klusā okeāna ziemeļu daļai, aicinot uzzināt vairāk par "Conservation International" dabas aizsardzības darbu visā pasaulē.

"Conservation International" kampaņa aicina nozares līderus un ļaudis visā pasaulē ieklausīties dabas daudzveidībā un noticēt, ka kopā sabiedrībai ir pa spēkam aizsargāt un papildināt šīs dabas dažādās balsis.

Kā norāda kampaņas rīkotāji, dabu ne tikai ir patīkami redzēt un dzirdēt, bet tā ir arī būtiska cīņā par klimata pārmaiņu palēnināšanu, lai mēs izdzīvotu. Zinātniskie atzinumi esot nepārprotami, ja mēs neieguldīsim līdzekļus, lai apturētu dabas izpostīšanu, mums neizdosies novērst klimata katastrofas, pat ja visu pārējo mēs izdarīsim pareizi.

Daba var nodrošināt vismaz 30% funkciju pasaulē, kas nepieciešamas, lai novērstu visbīstamākās klimata pārmaiņu sekas, taču, piemēram, mežu, mangrovju un kūdrāju aizsardzība, atjaunošana un apsaimniekošana un tamlīdzīgi risinājumi saņem mazāk par 3% no visa pasaules klimata finansējuma, skaidro kampaņas veidotāji.

"Clear Channel" atbalsta kampaņu, nodrošinot bezmaksas reklāmas vietas digitālajos ekrānos savos uzņēmumos Eiropā, Amerikās un Āzijā, ļaujot sasniegt miljoniem ļaužu visā pasaulē.

Kā ziņots, vides reklāmas aģentūra "Clear Channel Latvia" pērn strādāja ar 1,064 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 14,5% vairāk nekā 2015.gadā, savukārt peļņa, pretēji zaudējumiem gadu iepriekš, bija 70 516 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

"Clear Channel Latvia" ir ASV kompānijas "Clear Channel" meitasuzņēmums. "Clear Channel" vēsture sākās 1972.gadā, kad Laurijs Meijs nodibināja firmu "San Antonio Broadcasting Company".

"Clear Channel Latvia" dibināta 2001.gada vasarā, sākotnēji tās nosaukums bija SIA "Baltic Outdoor Company" (BOC).

2002.gadā BOC pārņēma "Clear Channel" Zviedrijas meitasuzņēmums "Clear Channel Baltics & Russia AB". 2003.gadā BOC nosaukums tika mainīts uz "Clear Channel Latvia".