Latvijas "H&M" apgrozījums pagājušajā finanšu gadā samazinājies par 18,3%

Rīga, 29.sep., LETA. Apģērbu mazumtirdzniecības kompānijas SIA "H&M Hennes&Mauritz" ("H&M") apgrozījums pagājušajā finanšu gadā Latvijā bija 26,294 miljons eiro, kas ir par 18,3% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa samazinājās par 25,3% un bija 1,175miljoni eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Uzņēmuma gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka apgrozījuma un peļņas samazinājums saistīts ar Covid-19 ietekmi uz tirdzniecības apjomiem.

Vienlaikus kompānijas vadība uzsver, ka, neskatoties uz Covid-19 izplatības dēļ ieviestajiem ierobežojumiem, "H&M" aizvadītais finanšu gads bijis veiksmīgs.

Uzņēmuma vadība plāno turpināt stabilu turpmāko attīstību, turpinot jau uzsākto darbību veikalos Rīgā, kā arī neizslēdzot iespēju paplašināt veikalu tīklu turpmākajos gados. "H&M" šo finanšu gadu plāno noslēgt ar peļņu.

Iepriekšējā finanšu gadā, kas ilga no 2018.gada 1.decembra līdz 2019.gada 30.novembrim, "H&M" apgrozījums bija 32,171 miljons eiro, kas ir par 2,4% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa samazinājās par 17,7% un bija 1,573 miljoni eiro.

Latvijā "H&M" tika reģistrēta 2012.gada 14.martā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 5 002 845 eiro, bet tās vienīgā īpašniece ir Zviedrijas "H&M Hennes&Mauritz International". Pie H&M grupas pieder arī viens Latvijā esošais "Cos" veikals un viens "Other Stories" veikals.