"Lauma Lingerie" apgrozījums pērn samazinājās par 31,8%

Rīga, 10.jūn., LETA. Veļas ražošanas uzņēmuma AS "Lauma Lingerie" apgrozījums pagājušajā gadā bija 4,708 miljoni eiro, kas ir par 31,8% mazāk nekā 2019.gadā, savukārt kompānijas peļņa samazinājās 3,1 reizi un bija 162 719 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka pērn "Lauma Lingerie" turpināja sadarbību ar franšīzes partneriem septiņās pasaules valstīs - Igaunijā, Lietuvā, Latvijā, Ugandā, Krievijā, Baltkrievijā un Albānijā. Kopumā 2020.gadā uzņēmumam bija 34 franšīzes veikali.

Pagājušajā gadā paplašināta uzņēmuma produkcijas tirdzniecība internetā, piedāvājot to iegādāties visā pasaulē.

Būtisku ietekmi uz uzņēmuma darbu atstājusi Covid-19 pandēmija, jo tika aizvērtas ražotnes Talsos un Kuldīgā, kā arī samazināts darbinieku skaits. 

Vadība ziņojumā kā galvenais "Lauma Lingerie" uzdevums 2021.gadā izvirzīts esošo eksporta tirgu attīstīšana un jaunu apgūšana, sortimenta paplašināšana, kā arī tirdzniecības attīstība internetā.

2019.gadā "Lauma Lingerie" apgrozījums bija 6,901 miljons eiro, kas ir par 1,4% mazāk nekā 2018.gadā, savukārt kompānijas peļņa samazinājās par 11,7% un bija 500 345 eiro.

Kompānija "Lauma Lingerie" reģistrēta 2005.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 35 571 eiro. "Lauma Lingerie" ir "Silvano Fashion Group" meitasuzņēmums. "Silvano Fashion Group" ir starptautisks veļas ražošanas un mazumtirdzniecības uzņēmums, kura akcijas kotē Tallinas un Varšavas fondu biržās.