"GroGlass" ieviesīs hibrīda darba modeli arī pēc pandēmijas

Rīga, 21.maijs, LETA. Augstas tehnoloģijas stikla pārklājumu ražotājs "GroGlass" ieviesīs pastāvīgu hibrīda darba modeli arī pēc Covid-19 pandēmijas, apvienojot klātienes un attālināta darba iespējas, aģentūru LETA informēja uzņēmuma pārstāvji.

Uzņēmums ievieš jaunu politiku, kas darba organizāciju pakārtos konkrētiem produktivitātes mērķiem, paredzot arī klātienes sadarbību un tikšanās, lai veicinātu radošumu un piederības sajūtu komandai un uzņēmumam. Būtisks jaunās kārtības mērķis ir arī dot skaidrību par darba organizācijas nākotni.

"Pandēmijas laiks ir parādījis, ka jaukta - tas ir gan attālināta, gan klātienes darba - risinājumi nemazina, bet pat vairo produktivitāti, vienlaikus uzlabojot cilvēku darba un ģimenes laika līdzsvaru un dzīves kvalitāti. Esam pieņēmuši lēmumu pandēmijas laikā praksē sevi labi pierādījušo modeli ieviest pastāvīgi. Hibrīda modelis ar jauktu pieeju klātbūtnei birojā ļauj ne tikai uzlabot cilvēku labklājību, bet arī nodrošina labākas iespējas piesaistīt spēcīgākos cilvēkus, jo redzam, ka mūsdienu talanti vēlas elastību," skaidroja "GroGlass" dibinātājs un valdes priekšsēdētājs Aleksandrs Saša Kelbergs.

Jaunās darba kārtības ietvaros "GroGlass" nodrošinās darbiniekus ar nepieciešamo tehnisko ekipējumu gan attālināta, gan klātienes darba vajadzībām.

"GroGlass" ar savu jauno hibrīda darba modeli cer ieviest šobrīd modernāko pieeju darba organizācijā, kā to pamato arī vadošie biznesa vadības pētījumi. Proti, biznesa vadības konsultāciju uzņēmuma "McKinsey & Company" pētījumi parāda, ka vairāk kā puse darbinieku vēlētos elastīgu darba modeli arī pēc pandēmijas, kamēr aptuveni trešdaļa kolēģu vēlētos pilnībā atgriezties darba vidē, bet vien aptuveni desmitā daļa darbinieku izvēlētos tikai attālināta darba iespējas.

Līdztekus "McKinsey" pētījumi parāda, ka darbiniekiem šobrīd ir ļoti svarīga skaidrība par darba nākotni, jo nenoteiktība vairo jau tā paaugstināta stresa līmeni Covid-19 krīzes laikā.

"GroGlass" ir viens no vadošajiem attēlu ierāmēšanai un aukstuma uzglabāšanā izmantoto pretatspīduma un ultravioleto staru aizsargājošo stiklu ražotājiem Eiropā. "GroGlass" stikls tiek izmantots mākslas darbu saglabāšanai vadošajos pasaules muzejos, tostarp Luvras muzejā Parīzē un Rijksmuzejā Amsterdamā, kā arī daudzos citos.

"GroGlass" apgrozījums 2019.gadā bija 18,553 miljoni eiro, savukārt kompānijas peļņa bija 3,587 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. 2020.gada finanšu rezultāti vēl nav publiskoti.

Kompānija "GroGlass" reģistrēta 2004.gadā. 2018.gada vasarā "SEB banka" kopā ar Eiropas tiešo aizdevumu fondu "Kartesia" finansēja uzņēmuma "GroGlass" kapitāldaļu izpirkšanu no investīciju fonda "NCH Capital". Darījumā par "GroGlass" kapitāldaļu īpašniekiem kļuva Kelbergs un citi "GroGlass" vadības komandas locekļi. Patlaban uzņēmuma 100% īpašnieks ir SIA "Alzette". Uzņēmuma patiesie labuma guvēji ir Spānijas pilsonis Haime Prieto Galiana un Francijas pilsoņi Damjens Anrī Renē Skailjeress un Lorēns Emanuels Mišels Buvjē.