Apģērbu un mājsaimniecības preču tirgotāja "Pepco Latvia" apgrozījums pagājušajā finanšu gadā pieauga par 78%

Rīga, 1.febr., LETA. Apģērbu un mājsaimniecības preču mazumtirgotājs SIA "Pepco Latvia" pagājušajā finanšu gadā, kas ilga no 2019.gada 1.oktobra līdz 2020.gada 30.septembrim, strādāja ar 29,661 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 78% vairāk nekā gadu iepriekš, bet uzņēmuma peļņa pieauga par 63,7% un bija 4,197 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Uzņēmuma gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka "Pepco Latvia" turpina sekot līdzi Covid-19 notikumu attīstībai, ieviestajiem ierobežojumiem visā pasaulē, to ietekmi uz ekonomiku un uzņēmumu.

"Pepco Latvia" vadība atzīst, ka Latvijā ieviesto ierobežojumu dēļ ir samazinājies veikalu apmeklētāju skaits, kas atspoguļojas apgrozījuma samazinājumā. 

Tāpat vadības ziņojumā norādīts - lai arī Covid-19 turpmāko ietekmi uz kompānijas darbību nav iespējams paredzēt, "Pepco Latvia" vadība ir pārliecināta, ka uzņēmējdarbības attīstības plāni netiks būtiski ietekmēti.

Pagājušajā finanšu gadā "Pepco Latvia" atvēra kopumā 15 jaunus veikalus, tostarp septiņi veikali atvērti Rīgā, bet astoņi - Latvijas reģionos.

Iepriekšējā finanšu gadā, kas ilga no 2018.gada 1.oktobra līdz 2019.gada 30.septembrim, "Pepco Latvia" strādāja ar 16,667 miljonu eiro apgrozījumu un 2,564 miljonu eiro peļņu.

Kompānija "Pepco Latvia" reģistrēta 2017.gada aprīlī, un tās pamatkapitāls ir 20 000 eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Šveicē reģistrētais uzņēmums "Pepkor Europe".

"Pepco" zīmola veikalos iespējams iegādāties bērnu, sieviešu un vīriešu apģērbus, apakšveļu, aksesuārus, rotaļlietas, interjera priekšmetus, tekstilizstrādājumus mājai un citas preces. "Pepco" zīmols izveidots 2004.gadā Polijā. "Pepco" zīmols pieder Dienvidāfrikas Republikā bāzētam investīciju uzņēmumam "Pepkor", kura akcijas kotē Frankfurtes biržā.