Valdības un VK komunikācijas kampaņu īstenošanu par 250 000 eiro uztic "Deep White" un "Mediju tiltam"

Rīga, 7.maijs, LETA. Valsts kancelejas un Ministru kabineta komunikācijas kampaņu īstenošana par 250 000 eiro uzticēta aģentūrām "Deep White" un "Mediju tiltam", liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.

Valsts kanceleja bija izsludinājusi iepirkumu, kura ietvaros plānots nodrošināt Valsts kancelejas un Ministru kabineta plānoto pasākumu realizāciju, kā arī nepieciešamības gadījumā sabiedrisko attiecību konsultāciju sniegšanu, tostarp pasākumu koncepcijas, komunikācijas un reklāmas plāna izstrādi.

Par iepirkuma uzvarētājiem tika atzītas aģentūras "Deep White" un "Mediju tilts", ar kurām tiks slēgts 250 000 eiro vērts līgums uz trim gadiem.

Minētajām aģentūrām būs jānodrošina komunikācijas pasākumi un kampaņas tādiem pasākumiem kā valsts un pašvaldību iestāžu tīmekļvietņu vienotās platformas projekta komunikācija. tiesību aktu projektu izstrādes un saskaņošanas portāla projekta komunikācija, trauksmes celšanas sistēmas iedzīvināšana Latvijā, kā arī virknei pasākumu - tostarp Latvijas Republikas Neatkarības deklarācijas parakstīšanas dienai 4.maijā, Eiropas dienai 9.maijā, dalība sarunu festivālā "Lampa", kā arī jānodrošina komunikācija valstiskuma apziņu un piederības sajūtu veicinošiem pasākumiem, piemēram, valstiskuma nedēļas laikā no 11.novembra līdz 18.novembrim.

SIA "Firmas.lv" informācija liecina, ka SIA "Deep White" reģistrēta 2007.gadā. Tās pamatkapitāls ir 2845 eiro, kas pilnībā pieder Eglei Klekerei-Krekelei. Patlaban nav pieejama informācija par "Deep White" finanšu datiem 2019.gadā, bet 2018.gadu kompānija noslēdza ar 1,82 miljonu eiro apgrozījumu un 407 848 eiro peļņu.

Savukārt SIA "Mediju tilts" reģistrēta 1996.gadā, tās pamatkapitāls ir 14 224 eiro. Uzņēmums vienādās daļās pieder Filipam Rajevskim un Laurai Minskerei. Uzņēmuma apgrozījums 2019.gadā bija 1,06 miljoni eiro, bet peļņa - 36 377 eiro.