Interneta veikalā "Barbora.lv" pērn klienti iegādājušies preces 7,7 miljonus eiro vērtībā

Rīga, 6.maijs, LETA. Pārtikas un sadzīves preču interneta veikala "Barbora.lv" klienti pagājušajā gadā iegādājušies preces 7,7 miljonus eiro vērtībā, kas ir par 64% vairāk nekā 2018.gadā, aģentūru LETA informēja "Barbora.lv" vadītāja Sanita Bērziņa. 

Vienlaikus "Barbora.lv" pārvaldošā uzņēmuma "Patrika" apgrozījums pagājušajā gadā bija 1,763 miljoni eiro, kas ir par 64,9% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas zaudējumi pieauga gandrīz divas reizes un bija 1,159 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. "Barbora.lv" internetveikalā piedāvā "Maxima Latvija" preces.

Kompānijas gada pārskatā norādīts, ka pērn atlīdzība no interneta veikala realizācijas veidoja 1,644 miljonus eiro, bet ieņēmumi no preču piegādes pakalpojumiem veidoja 119 178 eiro.

Bērziņa norādīja, ka pagājušajā gadā veikti būtiski uzņēmuma attīstības darbi, tostarp investēts tehnisko risinājumu attīstībā, atklāts trešais komplektēšanas centrs, atvērti trīs "Pasūti! Piebrauc! Paņem!" punkti Rīgā, kā arī paplašināta piegādes teritorija.

Tostarp Bērziņa minēja, ka 2019.gadā "Barbora.lv" atvēra komplektēšanas centru Grostonas ielā 1, Rīgā, kā arī "Pasūti! Piebrauc! Paņem!" punktus "Maxima XXX" veikalos Biķernieku iela 143, Slokas ielā 115 un Grostonas ielā 1.  Vienlaikus līdzšinējā piegādes teritorija tika paplašināta, ietverot arī Ikšķili, Kadagu, Gauju un Siguļus.

"Pērn mūsu mērķis bija attīstīt klientiem sniegtos pakalpojumus, kā arī izvērst darbību, lai esam pieejami pēc iespējas vairāk cilvēkiem. Pagājušā gada sākumā prognozējām, ka pieprasījums pēc pārtikas un sadzīves preču iegādes internetā pieaugs, un tagad jāatzīst, ka tas ir noticis ar uzviju," pauda Bērziņa.

Viņa piebilda, ka 2019.gada laikā "Barbora.lv" klientu skaits dubultojās.

"Mēs turpināsim attīstīt darbību reģionos un padarīt preču saņemšanu 33 "pick-up" punktos visā Latvijā vēl ērtāku. Tāpat arī strādājam pie citiem projektiem, lai pakalpojumus padarītu pieejamus pēc iespējas lielākai sabiedrības daļai un vēl vairāk uzlabotu klientu iepirkšanās un pasūtījumu saņemšanas pieredzi," minēja Bērziņa.

"Patrika" 2018.gadā strādāja ar 1,069 miljonu eiro apgrozījumu un zaudējumiem 646 560 eiro apmērā. Savukārt "Barbora.lv" klienti 2018.gadā preces iegādājās 4,7 miljonu eiro vērtībā, kas ir par 48% vairāk nekā gadu iepriekš.

"Barbora.lv" veic piegādes Rīgā, Jūrmalā, Salaspilī, kā arī Rīgas apkaimēs - Ikšķilē, Baložos, Dreiliņos, Sauriešos, Babītē, Carnikavā, Garkalnē, Ķekavā, Mārupē, Olainē, Stopiņos, Gaujā, Kadagā un Siguļos.

"Barbora.lv" ir daļa no uzņēmuma "Radas", kas Lietuvā pārvalda interneta veikalu "Barbora". Uzņēmuma "Radas" pamatnodarbošanās ir elektroniskās tirdzniecības risinājumu radīšana un īstenošana.