"Mozzo Pizza" apgrozījums mēneša laikā sarucis vismaz par 30%; uzņēmums sācis ražot picas cepšanai mājās

Rīga, 20.apr., LETA. Picērijas "Mozzo Pizza" apgrozījums pēdējā mēneša laikā Covid-19 izraisītās krīzes ēdināšanas nozarē dēļ sarucis par vismaz 30% un problēmu nozarē pārvarēšanai uzņēmums sācis ražot picas klientiem cepšanai mājās ar jaunu zīmolu "Cepampicas", aģentūru LETA informēja uzņēmumā.

"Lai izdzīvotu, mums ir jāpielāgojas. Šobrīd strādājam faktiski tikai uz piegādes pasūtījumiem, izmantojot "Wolt" un "Bolt" piegādes servisa pakalpojumus, tomēr ar to ir par maz, jo klienti uz vietas praktiski vairs nav. Jau kādu laiciņu domājām realizēt šādu ideju - sagatavot picu picērijā no tām pašām izejvielām, bet cepšanu atstāt klienta rokās, klientam picu pabeidzot cept mājās. Lēmumu par "Cepampicu" radīšanu pasteidzināja Covid-19 krīzes iestāšanās," teica "Mozzo Pizza" valdes loceklis Edijs Masaļskis.

"Cepampicas" uzņēmums piegādā Rīgā un Mārupē katru dienu no pirmdienas līdz piektdienai. Šobrīd ir pieejami 12 dažādi picu veidi.

Pēc viņa teiktā, klientam, izvēloties "Cepampicas", būs iespēja picu papildināt ar mājās esošajiem produktiem un baudīt to izņemtu no krāsns. Klients pisu varēs uzglabāt ledusskapī līdz 48 stundām vai pat sasaldēt, tādējādi pašam izvēloties labāko laiku kad to pagatavot.

Informācija "Firmas.lv" liecina, ka finanšu gadā no 2018.gada 9.marta līdz 2018.gada 31.decembrim "Mozzo Pizza" strādāja ar 48 033 eiro apgrozījumu un 20 319 eiro zaudējumiem.

"Mozzo Pizza" ir radīta 2018.gadā un kompānijas pamatkapitāls ir 1250 eiro. Uzņēmums šobrīd nodarbina septiņus darbiniekus. Kompānijas īpašnieks ir Edijs Masaļskis.