"Autobrava" sākusi automašīnu tirdzniecību internetā

Rīga, 14.apr., LETA. Automašīnu tirgotājs SIA "Autobrava" sākusi automašīnu tirdzniecību internetā, aģentūru LETA informēja uzņēmumā. 

Uzņēmuma valdes loceklis Ruslans Vlasjuks norādīja, ka uzņēmums spēja ātri pielāgoties ārkārtējai situācijai valstī un operatīvi nomainīja klātienes salonu ar tikko izveidotu tiešsaistes salonu, kurā klienti varēs apskatīt automašīnas un uzdot ekspertiem jautājumus. 

Vienlaikus viņš atzīmēja, ka izmēģinājuma braucieni tiks nodrošināti, ievērojot visu nepieciešamos piesardzības pasākumus. 

Vlasjuks pauda pārliecību, ka jaunie apstākļi mainīs autosalonu nākotni, arī pēc krīzes arvien vairāk pārceļot pakalpojumus uz interneta vidi. 

Viņš arī skaidroja, ka šis varētu būt jauns attīstības virziens nozarei, nomainot plašus automašīnu tirdzniecības salonus uz kompaktiem un liekot galveno fokusu uz tiešsaistes instrumentiem. 

"Autobrava" Baltijā pārstāv automašīnu zīmolus "Hyundai", "Seat", "Jeep", "Fiat", "Fiat Professional", "Alfa Romeo", "Suzuki", "Isuzu" un "SsangYong". Pērn uzņēmums pārdeva 700 jaunu un mazlietotu automašīnu. 

Kompānija "Autobrava" reģistrēta 2010.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2840 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. 

Uzņēmuma finanšu dati par 2019.gadu vēl nav publiskoti, bet 2018.gadā "Autobrava" apgrozījums bija 12,825 miljoni eiro, taču kompānija cieta zaudējumus 421 042 eiro apmērā. "Autobrava" pieder Lietuvā reģistrētam uzņēmumam "Inter Krasta".