Tirdzniecības centra "Valleta" Valmierā apgrozījums pieaudzis par 2%

Rīga, 12.marts, LETA. Reģionālā tirdzniecības centra "Valleta" Valmierā apgrozījums pērn sasniedzis 23,65 miljonus eiro, kas ir par 2% vairāk nekā gadu iepriekš, aģentūru LETA informēja tirdzniecības centra pārstāvji.

Vērtējot datus atsevišķi pa segmentiem, lielākais apgrozījuma kāpums sasniegts sporta preču kategorijā - par 11%, skaistumkopšanas preču - par 11% - un elektropreču, informācijas tehnoloģiju (IT) un telekomunikāciju segmentā - par 9%. Tajos ir arī lielākais pirkumu skaita pieaugums.

Tikmēr nepārtikas preču segmentā "Valleta" apgrozījums audzis par 3%. Izdarīto pirkumu skaits un apmeklējums pieaudzis minimāli, savukārt vidējā pirkuma vērtība kopumā, kā arī nepārtikas preču segmentā pieaugusi par 3%.

Tirdzniecības centra "Valleta" direktore Monta Rubene norāda, ka sporta preču tirdzniecībā pieaugums tiek sasniegts jau vairākus gadus un parāda, ka aktīvs, veselīgs dzīvesveids un komfortabla ikdiena turpina būt aktuālākā dzīvesstila tendence.

Viņa piebilda, ka patērētāju tēriņi IT precēm un telekomunikācijām skaidrojami ar to, ka neviena ģimenes locekļa ikdiena nav iedomājama bez viedierīcēm un gadžetiem, kurus papildina aksesuāri. Savukārt jaunu elektropreču un skaistumkopšanas preču iegādāšanās apliecina, ka savus ieņēmumus patērētāji vērtē kā stabilus un atļaujas pirkt ne tikai pirmās nepieciešamības preces.

Informācija "Firmas.lv" liecina, ka 2018.gadā "VRPB" strādāja ar 2,835 miljonu eiro apgrozījumu un 737 218 eiro peļņu.

Tirdzniecības centra "Valleta", kas savu darbību sāka 2007.gada novembrī, īpašnieks ir SIA "VRPB". "Valleta" pēc apgrozījuma ir pozicionējams kā Latvijā lielākais reģionālais tirdzniecības centrs. Tā četros stāvos izveidotas 70 tirdzniecības vietas, kurās darbojas Eiropas un Latvijas zīmolu veikali, kā arī reģiona uzņēmēju veikali un ikdienā nepieciešamo pakalpojumu sniedzēji.