"Citro" investējis 100 000 eiro veikala rekonstruēšanā Ventspilī

Rīga, 5.marts, LETA. Veikalu tīkls "Citro", investējot 100 000 eiro, rekonstruējis veikalu Ventspilī, Talsu ielā 6, aģentūru LETA informēja "Citro" zīmola pārstāvji. 

"Citro" zīmola pārvaldnieka "Latvian Retail Management" valdes priekšsēdētājs Imants Kelmers norādīja, ka līdz ar rekonstruētā veikala atvēršanu Ventspilī veikalu tīkls sācis atjaunoto veikalu atklāšanas sēriju. 

"Šogad plānots modernizēt un atjaunot vairākus "Citro" tīkla veikalus, ieviešot vienotu zīmola konceptu visā tīklā. Pircēji novērtē mūsdienīgu un ērtu iepirkšanās vidi, kā arī daudzveidīgu un plašu piedāvājumu. Tādējādi plānojam veikalu tīkla modernizāciju atbilstoši jaunākajām mazumtirdzniecības tendencēm," viņš sacīja.

Viņš piebilda, ka atjaunotajā "Citro" veikalā būs ne tikai jaunas, izremontētas telpas divos stāvos, bet arī tiks piedāvāts plašāks sortiments un daudzveidīgs augļu un dārzeņu klāsts, tostarp vietējo ražotāju produkcija. "Šogad plānots koncentrēties uz vienota "Citro" zīmola koncepta ieviešanu visā tīklā, modernizējot vairākus zīmolam piederošos veikalus. Daudzviet patlaban tiek veikti rekonstrukcijas darbi, kā arī īstenota iekārtu nomaiņa uz energoefektīviem un videi draudzīgākiem risinājumiem," sacīja Kelmers.

LETA jau ziņoja, ka, apvienojoties vietējiem mazumtirdzniecības veikalu tīklu uzņēmumiem ar nosaukumu "Latvian Retail Management", attīsta jaunu veikalu tīkla zīmolu "Citro" ar vairāk nekā 70 tirdzniecības vietām visā Latvijā.

"Latvian Retail Management" apvienojušies vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumu tīkli AS "Diāna", SIA "Gabriēla", SIA "Lekon", kas iepriekš veidoja daļu no mazumtirdzniecības tīkla "top!" veikalu ķēdes. Līdz šim apvienību veidojošo uzņēmumu mazumtirdzniecības vietas tika pārstāvētas ar zīmolu "top!", taču pakāpeniski veikali mainīs nosaukumu uz jauno zīmolu un no 2020.gada janvāra tiks pārstāvēti ar vienotu zīmolu "Citro". Vienlaikus līdz ar zīmola maiņu plānots attīstīt ciešāku sadarbību ar vietējiem ražotājiem un atbilstoši katra reģiona specifikai piedāvāt svaigu vietējo ražotāju produkciju. 

Viņa arī skaidroja, ka jaunais koncepts ļaus uzņēmumiem operatīvāk pieņemt lēmumus un elastīgāk reaģēt uz pārmaiņu procesiem, plānojot operatīvo darbību un modernizējot tirdzniecības vietas, kā arī pielāgot sortimentu katra pārstāvētā reģiona tradīcijām un aktualitātēm.

"Firmas.lv" informācija liecina, ka "Latvian Retail Management" reģistrēts 2018.gada decembrī, un tā pamatkapitāls ir 51 000 eiro. 

Kompānijas kapitāls vienādās daļās pieder "Gabriēla", "Lekon" un "Diāna", bet kompānijas patiesie labuma guvēji ir Aldis Anzenavs, Igors Lucijanovs, Andris Revizors, Edvīns Bergmanis un Ukrainas pilsonis Vasils Popandopulo (Vasyl Popandopulo).

Veikalu tīkls "top!" ir lielākais Latvijas uzņēmējiem piederošais veikalu tīkls. Ar preču zīmi "top!" Latvijā darbojas 203 pārtikas veikali, no tiem 118 "top!" un 85 "mini top!", kuri pieder 14 vietējiem uzņēmumiem - SIA "Firma Madara 89", AS "LPB", SIA "Dekšņi", SIA "Mārksmens", SIA "Madara 93", SIA "AA & Co", SIA "Krista-A", AS "Roga-Agro", SIA "G.A.L.", SIA "Ogres prestižs", SIA "Pārtikas veikalu grupa", SIA "SP", SIA "Palmas-S" un SIA "LM Jūrmala".