Rūpniecības preču vairumtirgotāja "Baltā bura" apgrozījums pērn saruka par 2,1%

Rīga, 29.jūl., LETA. Rūpniecības preču vairumtirgotājs "Baltā bura" pagājušajā gadā strādāja ar 61,983 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 2,1% mazāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 71,8% un bija 191 525 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Vienlaikus "Baltās buras" peļņa pirms procentiem, nodokļiem, nolietojuma un amortizācijas jeb EBITDA pērn bija 511 506 eiro.

Kompānijas gada pārskata vadības ziņojumā sacīts, ka pērn "Baltā bura" turpināja paplašināt klientu un piegādātāju tīklu, kā arī attīstīja pārdošanas tehnoloģijas. Pērn kompānija tirdzniecības portfelim pievienoja jaunus produktus - "SANO" sadzīves ķīmiju, "WOOM" zobupastu, "Grenade" pārtikas produktus, "Bob Snail" konfektes un citus.

Tāpat vadības ziņojumā minēts, ka pērn "Baltā bura" regulāri veica tirgus izpēti un mārketinga analīzi, kā arī īpašu uzmanību pievērsa kompānijas attīstībai un modernizācijai atbilstoši tirgus un ekonomiskajām tendencēm Baltijā un Eiropā. Tāpat "Baltā bura" attīstīja preču pārdošanu ārpus Latvijas. Pērn kompānijas izaugsmi stiprināja pārdošanas apmēru pieaugums lielākajiem kosmētikas un sadzīves ķīmijas veikalu tīkliem Ukrainā.

Turpmāk "Baltā bura" plāno attīstīt klientu pašapkalpošanās iespēju, turpināt iesāktos attīstības projektus visos stratēģiskajos darbības virzienos, sevišķi procesu automatizācijā, kā arī palielināt EBITDA par 17,1%.

2017.gadā "Baltā bura" strādāja ar 63,302 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 14,6% vairāk nekā 2016.gadā, bet kompānijas peļņa saruka par 40,1% un bija 111 460 eiro.

Kompānija "Baltā bura" reģistrēta 1996.gada aprīlī, un tās pamatkapitāls ir 996 009 eiro. Kompānijas kapitālā 84,92% pieder Rafailam Deiftam, 9,37% - Arnoldam Koņevņikovam, bet 5,71% - Nataļjai Malajai.