Telekomunikācijas uzņēmuma "ZetCom" apgrozījums pērn pieauga par 4,8%

Rīga, 27.maijs, LETA. Telekomunikācijas uzņēmums "ZetCom", kas nodrošina pakalpojumus, izmantojot "Amigo" zīmolu, pagājušajā gadā strādāja ar 11,807 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 4,8% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 42,9% un bija 2,475 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Kompānijas gada pārskata vadības ziņojumā minēts, ka 2018.gadā "ZetCom" mērķis bija palielināt ieņēmumus no pamatpakalpojumiem un turpināt attīstīt "Amigo" zīmolu. Ieņēmumu palielināšanai galvenais kompānijas fokuss bija vērsts uz interneta pārdošanu telefonos.

Tāpat pērn "ZetCom" aktivizēja sadarbības partneru tīklu, kas palielināja viedtālruņu un pakalpojumu pārdošanu. Kompānija ieguldīja arī esošo partneru risinājumu attīstībā.

Pērn "ZetCom" turpināja uzlabot arī komunikācijas kvalitāti sociālajos tīklos, kā arī gada beigās atjaunoja "Amigo" mājaslapu un e-veikalu.

Aģentūra LETA jau ziņoja, ka 2019.gada sākumā sākts reorganizācijas process, kurā "ZetCom" plānots pievienot mātesuzņēmumam "Latvijas mobilais telefons" (LMT).

2017.gadā "ZetCom" strādāja ar 11,265 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 23,7% vairāk nekā 2016.gadā, bet kompānijas peļņa pieauga 2,7 reizes un bija 1,732 miljoni eiro.

Kompānija "ZetCom" reģistrēta 2002.gada februārī, un tās pamatkapitāls ir 2902 eiro. "ZetCom" vienīgā īpašnieks ir LMT.