Maizes un konditorejas ražotāja "Cannelle Bakery" apgrozījums pērn pieauga par 26%

Rīga, 14.maijs, LETA. Maizes un konditorejas ražošanas un tirdzniecības uzņēmums "Cannelle Bakery" (iepriekš "Matss") pagājušajā gadā strādāja ar 3,309 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 26% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa bija 126 027 eiro, pretēji 173 793 eiro zaudējumiem gadu iepriekš, liecina informācija "Firmas.lv".

Uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka kompānijas apgrozījuma pieaugums skaidrojams ar sasaldēto maizes un miltu konditorejas izstrādājumu pārdošanas apmēru pieaugumu Latvijas un Eiropas Savienības (ES) tirgū. Kompānija ļoti intensīvi strādāja pie eksporta tirgu apguves.

Kompānijas vadība atzīmē, ka pērn uzņēmums piedalījās četrās starptautiskās izstādēs dažādās pasaules valstīs, kā arī vairākos citos starptautiskos forumos, tirdzniecības misijās ASV un Zviedrijā. "Cannelle Bakery" eksporta apgrozījums pērn pieauga par 5,2% un pirmo reizi kompānijas vēsturē pārsniedza viena miljona eiro atzīmi. Patlaban "Cannelle Bakery" eksportē produkciju uz 14 valstīm, tostarp nozīmīgākie eksporta tirgi ir Vācija, Igaunija un Lielbritānija.

Uzņēmuma vadības ziņojumā arī atgādināts, ka pērn kompānija strādāja ar 126 027 eiro peļņu, kas ir ievērojams uzlabojums salīdzinājumā ar 2016.gadu, kad uzņēmums strādāja ar zaudējumiem.

Kompānijas vadības ziņojumā arī atzīmēts, ka pērn uzņēmums pilnveidoja operatīvās pārvaldības struktūru, kā arī turpinājās darbs pie "Cannelle Bakery" zīmola atpazīstamības palielināšanas, tirgū ieviešot vairākus inovatīvus produktus ar "Cannelle Bakery" zīmolu.

Jau ziņots, ka 2016.gadā "Cannelle Bakery" strādāja ar 2,627 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 7,6% mazāk nekā 2015.gadā, savukārt kompānijas zaudējumi samazinājās par 13% un bija 173 793 eiro.

Kompānija ir dibināta 1993.gadā, un tās pamatkapitāls ir 72 566 eiro. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir "Maiznīca Kursa".