Karšu izdevniecības "Jāņa sēta" apgrozījums pērn pieauga par 21,6%

Rīga, 2.maijs, LETA. SIA "Karšu izdevniecība Jāņa sēta" pagājušajā gadā strādāja ar 1,435 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 21,6% vairāk nekā 2016.gadā, bet kompānijas peļņa pieauga vairākkārtīgi un bija 150 024 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Vadības ziņojumā skaidrots, ka kompānijas apgrozījuma pieaugumu sekmēja vairāki nozīmīgi projekti un atdeve no iepriekšējos gados veiktajām investīcijām eksportspējas, tirgu apgūšanas, konkurētspējas un kompetenču celšanas pasākumos. Apgrozījumu sekmēja arī ieņēmumu pieaugums informācijas sistēmu preču un pakalpojumu realizācijā, kā arī ieņēmumu pieaugums pētījumu un konsultāciju biznesā.

Kompānijas vadība atzīmē, ka nozīmīgākais eksporta tirgus pērn bija Somija, kurā izaugsmi sekmēja sadarbība ar tūristu karšu izdevēju "e-City". Tāpat pērn sākts preču un pakalpojumu eksports uz Franciju un Dāniju, savukārt gada nogalē veikta tirgus izpēte Šveicē, Austrijā un Vācijā.

Pērn karšu izdevniecības "Jāņa sēta" ieņēmumi eksporta tirgos pieauga par 6,5%, sasniedzot 261 451 eiro jeb 18,2% no kopējā apgrozījuma, liecina finanšu pārskats.

Karšu izdevniecības "Jāņa sēta" vadība atzīmē, ka nozīmīgs devums kompānijas apgrozījumā pērn bija Latvijas Izglītības un zinātnes ministrijas uzdevumā sekmīgi īstenotajam Latvijas skolu tīkla sakārtošanas pētījumam un interaktīvajai ģeotelpiskās plānošanas platformai. Tāpat sekmīgi realizēts Valsts ieņēmumu dienesta slēgtās autoparka kontroles sistēmas izstrādes un uzturēšanas projekts, kā arī noslēgts pašapkalpošanās karšu izveides risinājums Zviedrijas lielākajai karšu izdevniecībai.

Pēc kompānijas vadības minētā, nozīmīgs notikums bija arī izdevniecības uzvara Maltas iepirkumā "Service Tender for the Reprojection of Curren Spatial Datasets in the Maltese Islands Across all Governmental Entities" par kopējo līgumsummu 275 870 eiro apmērā. Līgums parakstīts 2018.gada februārī, taču izpilde plānota līdz 2019.gada vidum. Kompānija pērn martā sākusi arī projektu "Baltic Geodata Marketplace" sadarbībā ar Igaunijas kompāniju "Reach-U Ltd." par Baltijas ģeopolitisko servisu platformas izstrādi un attīstību. Šī projekta kopējās izmaksas ir 765 584 eiro, bet īstenošanas termiņš - 30 mēneši.

Karšu izdevniecība "Jāņa sēta" turpmāk plāno koncentrēties uz realizācijas apmēru palielināšanu, turpinot ieguldīt tirgus izpētē, produktu un pakalpojumu, kā arī kompetenču attīstībā, stabilu partnerattiecību izveidē un esošo sadarbības kanālu paplašināšanā, galvenokārt Eiropas Savienības valstīs. Tāpat paredzēts palielināt ģeotelpisko informācijas tehnoloģiju produktu un pakalpojumu izstrādes kapacitāti un uz ārējo tirgu balstītu pārdošanas stratēģiju.

2016.gadā karšu izdevniecība "Jāņa sēta" strādāja ar 1,18 miljonu eiro apgrozījumu un guva 9948 eiro peļņu.

Karšu izdevniecība "Jāņa sēta" dibināts 1999.gada janvārī, un tā pamatkapitāls ir 106 700 eiro. Kompānijas kapitālā 56% pieder holdingkompānijai "Norfolk" piederošam uzņēmumam SIA "Solvina", bet 44% - padomes loceklim Jānim Turlajam.