Nākamnedēļ prezentēs pētījumu par iedzīvotāju iepirkšanās paradumiem internetā

Rīga, 1.marts, LETA. Nākamnedēļ digitālā mārketinga aģentūra "iMarketings" prezentēs pētījumu par Latvijas iedzīvotāju iepirkšanās paradumiem internetā, aģentūru LETA informēja "iMarketings" pārstāvji.

Pētījuma "Iepirkšanās paradumi internetā" laikā skaidrots, kas svarīgs Latvijas iedzīvotājam, iepērkoties internetā, kādas ir populārākās produktu grupas un iepirkumu summas Latvijas un ārzemju interneta veikalos, kā arī kādi ir nākotnes iepirkšanās plāni Latvijas iedzīvotāju vidū.

Pētījumu šā gada janvārī un februārī veica "iMarketings.lv" un Latvijas Universitāte sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru (LTRK). Pētījuma laikā kopumā aptaujāti vairāk nekā 2500 respondentu.

Pētījuma rezultātu prezentācija notiks otrdien, 6.martā, no plkst.15 līdz plkst.16 LTRK telpās Kr.Valdemāra ielā 35, Rīgā. Pētījuma rezultātus prezentēs "iMarketings.lv" digitālās nodaļas vadītājs Sergejs Volvenkins.

"iMarketings.lv" 2016.gadā strādāja ar 43 100 eiro apgrozījumu un zaudējumiem 62 eiro apmērā. "iMarketings.lv" dibināts 2012.gadā, un tā pamatkapitāls ir septiņi eiro. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Volvekins, liecina informācija "Firmas.lv".