Jaunuzņēmums "Fulfilli" piesaistījis 300 000 eiro investīcijas tā izstrādātā tāmēšanas rīka virzībai tirgū

Rīga, 5.febr., LETA. Latvijas jaunuzņēmums "Fulfilli" tā izstrādātā tāmēšanas rīka virzībai tirgū ir piesaistījis 300 000 eiro investīcijas no Latvijas privātā investora, kura vārdu neatklāj, aģentūru LETA informēja kompānijā.

"Fulfilli" informēja, ka jaunuzņēmums ir izstrādājis tāmēšanas rīku, kas web risinājumu izstrādes un mārketinga aģentūrām, kā arī ārštata darbiniekiem nodrošinās tāmju sagatavošanu, pārvaldīšanu un cenu piedāvājumu saskaņošanu ar klientiem. Šobrīd "Fulfilli" klienti var paši veidot, rediģēt, sūtīt un pārvaldīt tāmes, izmantojot sava uzņēmuma zīmola elementus - logo un krāsas. Pēc tam tāmes var atkārtoti izmantot, kā arī izmantot jau datubāzē saglabātos pakalpojumus un sagataves ātrākai jaunu tāmju sagatavošanai.

"Sākotnējā cenu piedāvāšana ir laikietilpīga gan aģentūrām, gan ārštata darbiniekiem. Pētījumi liecina, ka projektu vadītāji tērē līdz pat 25% darba laika izmaksu tāmju sagatavošanai. "Fulfilli" par savu misiju ir izvēlējies kalpot aģentūrām visā pasaulē, lai taupītu projektu vadītāju un pārdevēju laiku. Izveidotais rīks šo problēmu risina un pasaulē līdzīga šobrīd nav," teica "Fulfilli" vadītājs un līdzdibinātājs Jānis Sprenne, piebilstot, ka "Fulfilli" ambīcija ir kļūt par globāli atpazīstamu rīku aģentūru un ārštata darbinieku izmaksu tāmēšanā.

Kompānijā informēja, ka "Fulfilli" ir sācis sarunas ar pirmajiem klientiem par izmaksu tāmju automatizāciju, kas samazinās projekta vadītāja pavadīto laiku sākotnējo pieprasījumu apkalpošanai - vēlmju izzināšanai un izmaksu piedāvājumu sagatavošanai. Automatizācija noderēs aģentūrām, kas ikdienā saņem vairākus pieprasījumus no potenciālajiem klientiem un tērē ievērojamus resursus šo pieprasījumu apkalpošanai. Turklāt klientiem būs iespēja saņemt vienotu un tirgū atzītu standarta tāmes piedāvājumu, ar ko būs iespējams salīdzināt dažādu pakalpojuma sniedzēju piedāvājumus.

Sprenne pastāstīja, ka līdz šim "Fulfilli" attīstībā ieguldīti 67 000 eiro privāto līdzekļu. Piesaistītās investīcijas noderēs mārketinga aktivitātēm un produkta attīstīšanai starptautiskajā tirgū. "Esam ļoti priecīgi, ka tik agrīnā stadijā spējām piesaistīt tik ievērojamas investīcijas, kas mums nodrošinās resursus dažādu ideju testēšanai produkta attīstības kā arī atpazīstamības veicināšanai starptautiskā līmenī. Mūsu galvenā mērķauditorija ir aģentūras visā pasaulē, tāpēc šī ir ļoti laba iespēja, lai to iespējami efektīvāk sasniegtu," sacīja Sprenne.

"Fulfilli" tāmēšanas rīku sāka izstrādāt 2017.gada pavasarī, un tas tika pabeigts 2017.gada 7. decembrī. Līdz šim pakalpojumam reģistrējušies 399 lietotāji no 56 pasaules valstīm, kā arī "Fulfilli" tāmēšanas rīku ir apmeklējuši interesenti jau no kopskaitā 120 valstīm visā pasaulē.

Informācija "Firmas.lv" liecina, ka "Fulfilli" ir reģistrēts pagājušā gada 18.septembrī un kompānijas pamatkapitāls ir 2800 eiro. Uzņēmuma lielākais īpašnieks ir Jānis Sprenne (70%), bet 30% kompānijas kapitāldaļu pieder Matīsam Bērziņam.