Jelgava, 14.dec., LETA. Baldones novadā deklarētajiem iedzīvotājiem vietējā Riekstukalnā tiks nodrošinātas atlaides, aģentūra LETA uzzināja novada domē.
Baldones Sporta kompleksa vadība vienojusies ar Riekstukalna slēpošanas bāzi, ka novadā deklarētie iedzīvotāji, pērkot pacēlāja karti uz vienu stundu, varēs slēpot trīs stundas.
Plānots, ka nākotnē novadā tiks ieviesta Baldones iedzīvotāja karte, kas atvieglos iedzīvotājiem atlaižu saņemšanas procesu. Savukārt atlaižu saņemšanu Riekstukalna slēpošanas trasēs no 2018.gada 1.janvāra tiks organizēta, iedzīvotājiem uzrādot izziņu par deklarēto dzīvesvietu un personu apliecinošu dokumentu.
Slēpošanas bāzē aģentūrai LETA neizdevās noskaidrot, kāda ir maksa par pacēlāja nomu, jo cena tikšot precizēta, tuvojoties slēpošanas sezonas sākumam.
Riekstukalna apsaimniekotāja, SIA "Riekstu kalns", apgrozījums 2016.gadā bija 662 393 eiro, uzņēmums nopelnīja 103 171 eiro, liecina "Firmas.lv" dati.
Baldones novadā deklarētie iedzīvotāji Riekstukalnā varēs slēpot lētāk
LETA 14.12.2017
"ZAAO" plāno palielināt sadzīves atkritumu apstrādes tarifu par 39,8%
LETA 26.09.2024
Rīga, 26.sept., LETA. Atkritumu apsaimniekošanas uzņēmums SIA "ZAAO" iesniedzis Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijai (SPRK) tarifa projektu par sadzīves atkritumu apstrādes pakalpojuma tarifa palielināšanu par 39,8%, teikts paziņojumā oficiā
...
precizēta - "ZAAO" plāno Alūksnes, Balvu un Gulbenes novadā palielināt sadzīves atkritumu apstrādes tarifu par 39,8%
LETA 26.09.2024
(Virsrakstā un 1.rindkopā precizēts apsaimniekojamais reģions, kura iedzīvotājus varētu skart izmaiņas.)
Rīga, 26.sept., LETA. Atkritumu apsaimniekošanas uzņēmums SIA "ZAAO" iesniedzis Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijai (SPRK) tarifa proj
...
SPRK tiksies ar "Garkalnes ūdens" pakalpojumu saņēmējiem
LETA 26.09.2024
Rīga, 26.sept., LETA. Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK)šodien plkst.18 Garkalnes Mākslu un vispārizglītojošās pamatskolas zālē, Vidzemes šosejā 34, Garkalnē, tiksies ar SIA "Garkalnes ūdens" ūdenssaimniecības pakalpojumu saņēmējiem,
...