"Euroskor" iegulda gandrīz pusmiljonu eiro zīmola "Lloyd" veikalu izveidē Lietuvā un Igaunijā

Rīga, 6.sept., LETA. Uzņēmums SIA "Euroskor Latvijā" ("Euroskor"), investējot nepilnu pusmiljonu eiro, paplašinājis savu darbību un atvēris zīmola "Lloyd" veikalu Lietuvā, kā arī plāno atvērt veikalu Igaunijā, aģentūru LETA informēja "Euroskor" vadītājs Aldis Lūsis.

Viņš uzsvēra, ka šis ir pirmais solis uzņēmuma darbības attīstībai Baltijas valstu mērogā. Tuvāko trīs gadu laikā plānots izveidot desmit "Lloyd" zīmola veikalu tīklu Latvijā un kaimiņvalstīs.

"Latvijas tirgus ir neliels un ļoti piesātināts ar konkurenci apavu mazumtirdzniecības nozarē, tādēļ, lai veiksmīgi turpinātu uzņēmuma izaugsmi, esam nolēmuši attīstīt tirdzniecību Baltijas mērogā," skaidroja Lūsis.

Lietuvā atvērtais veikals darbu sācis 1.septembrī. Tas atrodas tirdzniecības centrā "Panorama", Viļņā. Bet novembrī durvis vērs "Lloyd" veikals Igaunijā - Tallinas tirdzniecības centrā "Viru".

"Mūsu iepriekšējo gadu pieredze liecina, ka monozīmolu koncepta veikali ir ar labāku attīstības tendenci nekā veikali ar daudzu zīmolu piedāvājumu, tādēļ turpināsim koncentrēties šajā virzienā gan Latvijā gan ārpus tās. Viena zīmola veikali spēj piedāvāt gan plašāku zīmola klāstu, gan atbilstošāku iepirkšanās vidi un apkalpošanu, kas raksturīga konkrētā zīmola līmenim. Šiem veikaliem ir arī augstāka klientu lojalitāte, tāpēc strādāt var daudz efektīvāk," uzsvēra Lūsis.

Patlaban uzņēmums "Euroskor Latvijā" strādā ar tādiem monozīmolu veikaliem kā "Ecco", "Tamaris", "Clarks" un "Lloyd". Latvijā patlaban ir trīs "Lloyd" veikali, kam novērota laba attīstības dinamiku. Tāpēc "Euroskor" plāno atvērt arī ceturto šī zīmola veikalu vietējā tirgū, norādīja Lūsis.

Kā pirmo zīmolu, ar kuru sākt savu attīstību Baltijas valstīs, "Euroskor" izvēlējies "Lloyd" gan tādēļ, ka tas piedāvā augstas kvalitātes apavus un aksesuārus ar tikai tam raksturīgu rokrakstu dizainā, gan tādēļ, ka "Lloyd" veikali Latvijā sevi ir apliecinājuši kā ļoti sekmīgi.

Lūsis sacīja, ka sekmīgi attīstīt apavu veikalu tīklu ļauj pēdējā laika pozitīvā kopējā apavu tirdzniecības nozares izaugsme gan Latvijā, gan kaimiņvalstīs, ko veicinājis iedzīvotāju privātā patēriņa un pirktspējas pieaugums.

"Pēdējo gadu tirdzniecības tendences rāda, ka cilvēki ik gadu izvēlas arvien dārgākus un kvalitatīvākus apavus, priekšroku dodot zināmu zīmolu ražojumiem, uz kuriem koncentrējam arī savu veikalu piedāvājumu," atzīmēja Lūsis.

Kā liecina "Firmas.lv", "Euroskor Latvijā" peļņa pērn augusi septiņkārtīgi, sasniedzot 232 000 eiro informēja uzņēmuma pārstāvji. Uzņēmuma peļņa 2015.gadā bija 32 890 eiro. Pērn "Euroskor Latvijā" apgrozījums esot audzis līdz 9,1 miljonam eiro, kas ir pieaugums par 0,7%, salīdzinot ar 2015.gadu, kad apgrozījums bija 9,036 miljoni eiro.

SIA "Euroskor Latvijā" reģistrēta 1991.gada 12.februārī. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 500 000 eiro. "Euroskor Latvijā" pilnībā pieder SIA "AZ Holding". "AZ Holding" īpašnieki ir iepriekšējie "Euroskor" kapitāldaļu turētāji - Jānis Andersons, kam pieder 75% "AZ Holding" kapitāldaļu, Ēriks Zarahovičs, kam pieder 20% "AZ Holding" kapitāldaļu, un Raitis Zarahovičs, kam pieder 5% "AZ Holding" kapitāldaļu.

"Euroskor Latvijā" pieder zīmolu "Euroskor", "Ecco", "Lloyd" un "Tamaris" veikali.