Latvijā atvērta Lietuvas reklāmas uzņēmuma "Streetlook" pārstāvniecība; kopējās investīcijas - 50 000 eiro

Rīga, 31.aug., LETA. Lietuvas reklāmas uzņēmums UAB "Streetlook" atvērusi pārstāvniecību Latvijā, kopumā tās izveidē investējot 50 000 eiro, aģentūru LETA informēja uzņēmuma pārstāvji.

"Streetlook" mārketinga direktors EdgarsZemaitis norādīja, ka lēmums par uzņēmuma pārstāvniecības atvēršanu Latvijā pieņemts, ņemot vērā reklāmas tirgus izaugsmi Baltijas reģionā pēdējo gadu laikā. Atbilstoši "Kantar TNS" datiem, salīdzinot ar 2015.gadu, pērn reklāmas tirgus Baltijas valstīs kopumā pieaudzis par 2,9%, sasniedzot 278,8 miljonu eiro apgrozījumu. "Tāpēc mūsu lēmums turpināt attīstību ārpus Lietuvas, atverot pārstāvniecību Latvijā, ir likumsakarīgs," skaidroja Zemaitis.

"Streetlook" piedāvā reklāmas baneru izvietojumu uz taksometru jumtiem, kas pierādījis sevi par veiksmīgu risinājumu Lietuvā, uz taksometru jumtiem nodrošinot mūzikas grupas "Foals" koncerta reklāmu. "Divu nedēļu laikā, izmantojot 30 mašīnas, mēs panācām to, ka 54% Viļņas iedzīvotāju pamanīja reklāmu, bet 14% - ieinteresējās koncertā," uzsvērauzņēmuma pārstāvis.

Viņš atzina, ka iepriekšminētais reklāmas veids ir efektīvs tikai galvaspilsētās, tāpēc "Streetlook" strādā tikai Viļņā un uzsācis darbu arī Rīgā. "Streetlook" plāno šā gada nogalē atvērt arī trešo uzņēmuma filiāli Igaunijas galvaspilsētā Tallinā.

Zemaitis norādīja, ka Latvijā ir viszemākais reklāmas nozares pieaugums visās Baltijas valstīs, bet Rīgas apdzīvotības blīvuma dēļ, uzņēmums darbībai Latvijā saskata potenciālu. "Salīdzinājumam – pagājušā gadā reklāmas nozares apjoma pieaugums Lietuvā palielinājās par 5,9%, Igaunijā – par 1,6%, bet Latvijā – par 0,5%, bet jāatceras, ka Rīga ir visblīvāk apdzīvotā Baltijas valstu galvaspilsēta, tieši tādēļ mēs nolēmām vispirms atvērt filiāli Rīgā un tikai pēc tam Tallinā," uzsvēra uzņēmuma pārstāvis.

Pēc viņa teiktā, Lietuvā, kur "Streetlook" sāka strādāt 2016.gada martā, tika noslēgta sadarbība ar divi partneriem, tādējādi nodrošinot 60 taksometrus, uz kuriem iespējams izvietot reklāmu. Patlaban uzņēmumam Latvijā ir jau 80 mašīnas, bet līdz gada beigām plānots paplašināt autoparku līdz 160 automašīnām.

"Streetlook" mārketinga direktors norādīja, ka uzņēmums Lietuvā pērn pirmā pusgada laikā noorganizēja 30 reklāmas kampaņas, tādēļ "Streetlook" pozitīvi raugās uz Latvijas tirgu, plānojot Rīgā savu pirmo sešu mēnešu darbības laikā noorganizēt divas reizes vairāk reklāmas kampaņu nekā Viļņā.

UAB "Streetlook" ir Lietuvā reģistrēts uzņēmums, kas nodarbojas ar reklāmas izvietošanu uz taksometru jumtiem. Uzņēmums savu darbu Lietuvā uzsāka 2016.gada martā. Kā liecina informācija "Firmas.lv", "Streetlook" pārstāvniecība Latvijā reģistrēta šā gada 27.janvārī.