Plastikāta karšu ražotājs "ADI kartes" jaunā tehnoloģijā investē 195 000 eiro

Rīga, 31.jūl., LETA. Plastikāta karšu ražotājs SIA "ADI kartes", investējot 195 000 eiro, sācis karšu personalizāciju ar DOD ("drop-on-demand") UV tintes apdrukas tehnoloģiju, aģentūru LETA informēja "ADI kartes" projektu vadītāja Liene Guļbinova.

Viņa skaidroja, ka DOD UV tintes apdrukas tehnoloģija pēdējā piecgadē ir piedzīvojusi ievērojamu attīstību un kļuvusi par vienu no pieprasītākajiem personalizācijas veidiem plastikāta karšu ražošanas segmentā.

"Pateicoties atvieglotajam karšu apdrukas procesam un īsajiem darbu izpildes termiņiem - vienas stundas laikā iespējams apdrukāt līdz pat 18 000 karšu - uzņēmumi visā pasaulē izvēlas tieši šo personalizācijas veidu - gan klientu un dāvanu karšu personalizācijai (svītru kods, QR kods, kartes numurs), gan banku kodu karšu personalizācijai," skaidroja Guļbinova.

Viņa piebilda, ka starp uzņēmuma pastāvīgajiem klientiem atrodami gan veikalu, aptieku tīkli un reklāmas aģentūras, gan lielākās Latvijas bankas un apdrošināšanas sabiedrības, gan daudzas valsts un pašvaldību iestādes un organizācijas, tostarp ministrijas un pašvaldību uzņēmumi, kā arī ārvalstu klienti Lietuvā, Igaunijā, Zviedrijā, Norvēģijā, Somijā un Nigērijā.

"ADI kartes" ir vienīgais uzņēmums Latvijā, kas nodrošina pilna plastikāta karšu ražošanas un personalizācijas cikla izpildi uzņēmuma ražotnē Ogrē.

"ADI kartes" pērn strādāja ar 943 727 eiro apgrozījumu un guva 67 753 eiro peļņu, liecina "Firmas.lv" informācija.

"Firmas.lv" datubāze liecina, ka 85% uzņēmuma pieder SIA "ADI", bet pārējie 15% - Atim Strengam. SIA "ADI" savukārt pieder Jurim Bolužam.