Reklāmas aģentūras "MMS Communications" apgrozījums pērn samazinājās par 17,4%

Rīga, 14.jūl., LETA. Reklāmas aģentūras SIA "MMS Communications" apgrozījums pērn bija 5,477 miljoni eiro, kas ir par 17,4% mazāk nekā 2015.gadā, savukārt tās peļņa samazinājās par 39% - līdz 122 526 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Vadības ziņojumā teikts, ka apgrozījuma kritums pērn saistīts ar izmaiņām uzņēmuma klientu portfelī saistībā ar globālo līgumu pārskatīšanu laika periodā no 2013.gada līdz 2015.gadam.

Aizvadītajā gadā, uzsākot jaunas globālās attīstības stratēģijas ieviešanu Latvijā, uzņēmums piesaistīja savai komandai jaunus darbiniekus ar starptautisku pieredzi, kas palīdzēja iegūt jaunus klientus, kā arī paplašināt sadarbību ar esošajiem klientiem.

Tāpat reklāmas aģentūras vadība ziņojumā uzsver uzņēmuma panākumus reģionālajos konkursos, kuros tika iegūti vairāki radošo projektu apbalvojumi.

Pērn uzņēmuma lielākie klienti bija "Nestle", "Procter & Gamble", "Renault", "Samsung" un "Statoil".

Atbilstoši ziņojumam, uzņēmuma vadība 2017.gadā plāno attīstīt jau iesākto darbu radošo pakalpojumu jomā, kā arī piesaistīt jaunus darbiniekus ar starptautisku pieredzi digitālo mediju jomā, nodrošinot vietējiem klientiem konkurētspējīgākus mārketinga komunikācijas risinājumus.

"MMS Communications" 2015.gadā strādāja ar 6,428 miljonu eiro apgrozījumu un peļņu 201 049 eiro apmērā.

Kompānija ir reģistrēta 1997.gadā, un tās pamatkapitāls ir 28 457 eiro. "MMS Communications Latvia" pieder Nīderlandes kompānijai "Publicis Groupe Holdings B.V.".