"Foodout" apvienojusies ar lielāko ēdienu piegādes kompāniju Ukrainā "Eda.ua"

Rīga, 4.jūl., LETA. Baltijas valstīs strādājošā ēdiena piegādes platforma "Foodout" ir apvienojusies ar lielāko ēdienu piegādes kompāniju Ukrainā "Eda.ua", aģentūru LETA informēja kompānijā.

Apvienošanās darījuma summa netiek atklāta, bet darījuma vērtība tiek lēsta vairāku desmitu miljonu eiro apmērā.

"Ticam, ka ēdienu piegādes un līdzņemšanas bizness tuvojas savai nostabilizēšanās fāzei Centrālās un Austrumeiropas valstīs. Tuvāko divu līdz trīs gadu laikā paredzam stabilu segmenta izaugsmi un plānojam kļūt par līderiem vēl citās Eiropas valstīs," sacīja "Foodout Group" valdes priekšsēdētājs saka Tomass Martunass. Pēc viņa teiktā, kompānija turpinās nostiprināties un paplašināties ar investīciju palīdzību, ko plānots veikt šī gada beigās. Iecerēts attīstīties un uzlabot savu klientu servisu un attiecības ar klientiem.

Pēc apvienošanās "Foodout Group" būs pārstāvēts sešās valstīs - Ukrainā, Baltkrievijā, Lietuvā, Latvijā, Igaunijā un Irānā, kur kopējais iedzīvotāju skaits sasniedz 140 miljonus. "Foodout Group" ieņem nozares līdera vietu ēdienu piegādes segmentā Lietuvā, Latvijā un Ukrainā un tās mērķis līdz 2018. gada beigām ir kļūt par līderi arī pārējās pārstāvētajās valstīs, norādīja kompānijas pārstāvji.

SIA "Foodout.lv" direktors Lauris Kokins uzsvēra, ka kompānija ir būtiski lokāli augusi pēdējo divu gadu laikā un saredz iespējas attīstīties arī citās valstīs. "Augstu potenciālu saskatām valstīs, kur ir augoša tendence interneta lietošanai un mobilās vides aktivitātei, kas ir būtisks aspekts tiešsaistes ēdienu piegādei. Uzskatu, ka mūsu spēku un zināšanu apvienošana ar citu valstu līderiem palīdzēs dalīties pieredzē un attīstīt darbības procesus, lai klientiem nodrošinātu vēl labāku servisu," pauda Kokins.

"Eda.ua" dibinātājs un direktors Jevgēņijs Kazantcevs norādīja, ka kompānija pēdējo gadu laikā ir smagi strādājusi, lai attīstītu stratēģiskās alianses, uzturētu labas attiecības ar partneriem un veidotu klientu uzticību mūsu zīmolam. "Apvienojot partneru pieredzi ēdienu piegādē, mārketingā un tehnoloģiju attīstībā, esam pozitīvi satraukti par nākamo lielo soli, lai spētu nodrošināt pasaules līmeņa servisu saviem klientiem Ukrainā!," sacīja Kazantcevs.

Tāpat tuvākajā laikā apvienotā kompānija plāno atklāt jaunu filiāli arī Baltkrievijā, norādīja "Foodout Group" pārstāvji.

LETA jau ziņoja, ka "Foodout" daļēji iegādājusies Ukrainas ēdiena piegādes pakalpojumu "Eda.ua", taču detalizētāku informācija par darījumu nesniedz.

"Foodout" ir ēdienu piegādes portāls Baltijā. "Foodout" zīmols izveidots 2014.gada nogalē un sākotnēji ietvēra Lietuvu un Latviju. Lai nodrošinātu attīstību, šogad tika dibināts uzņēmums "Foodout Group", kas šobrīd darbojas Ukrainā, Baltkrievijā, Lietuvā, Latvijā, Igaunijā un Irānā. "Foodout Group" īpašnieki ir investīciju fondi - CIG un "Goldfish Fund".

SIA "Foodout.lv" ir reģistrēts .2014.gadā un kompānijas pamatkapitāls ir 377 800 eiro, liecina informācija "Firmas.lv". "Foodout.lv" ir reģistrēta preču zīme un pieder "Foodout Group". "Foodout" apgrozījums 2016.gadā bija 975 378 eiro, bet zaudējumi - 171 812 eiro.