Mārketinga komunikāciju aģentūras "MM&A" apgrozījums pērn pieauga par 29,6%

Rīga, 28.jūn., LETA. Mārketinga komunikāciju aģentūras SIA "Mežgaile Māliņa un Austriņš" (MM&A), kura strādā ar zīmolu "MM&A/Hill+Knowlton Strategies", apgrozījums pērn bija 1,177 miljoni eiro, kas ir par 29,6% vairāk nekā 2015.gadā, savukārt tās peļņa pieauga 1,7 reizes, sasniedzot 165 836 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Vadības ziņojumā teikts, ka uzņēmuma izaugsmes pamatā pērn bijusi uz klientu biznesa rezultātu orientētas uzņēmuma iekšējās kultūras nostiprināšana, aktīva mārketinga darbība, piesaistot jaunus klientus, kā arī intensīva "Hill + Knowlton Strategies" grupas starptautiskās metodoloģijas ieviešana uzņēmuma ikdienas darbā.

Aizvadītajā gadā uzņēmums tika atzīts par "Gada aģentūru" nozares labākās prakses forumā "M:it & Links Baltic Communication Awards", kopumā iegūstot septiņus apbalvojumus.

Tāpat uzņēmums pērn saņēma Valsts ieņēmumu dienesta apbalvojumu kā iepriekšējā gada otrā labākā debija. Vienlaikus uzņēmums nodokļos pērn nomaksāja 304 020 eiro, iekļaujot to savas nozares lielāko nodokļu maksātāju lokā.

Atbilstoši ziņojumam, uzņēmuma vadība 2017.gadā plāno koncentrēties uz darbinieku izaugsmes nodrošināšanu, piedaloties vairākās starptautiskās "Hill + Knowlton Strategies" grupas apmācību programmās. Vienlaikus paredzēts veltīt īpašu uzmanību digitālās komunikācijas pakalpojumu attīstīšanai.

Uzņēmuma mērķis 2017.gadā ir efektīvas, radošas, dinamiskas, uz klientu biznesa rezultātu orientētas iekšējās kultūras stiprināšanu, konsolidējot uzņēmuma tirgus pozīciju un biznesa rezultātus.

"MM&A" 2015.gadā strādāja ar 908 013 eiro apgrozījumu un peļņu 95 542 eiro apmērā.

SIA "Mežgaile, Māliņa un Austriņš" (MM&A) dibināta 2015.gadā un tās pamatkapitāls ir 2800 eiro. Uzņēmuma īpašnieki ir Jānis Austriņš (40%), Linda Mežgaile (30%) un Egita Māliņa (30%).