Reklāmas aģentūras "Creative Media Services" apgrozījums pērn samazinājās par 15%

Rīga, 7.jūn., LETA. Reklāmas aģentūras SIA "Creative Media Services" apgrozījums pērn bija 10,275 miljoni eiro, kas ir par 15% mazāk nekā 2015.gadā, savukārt tās peļņa palielinājās 1,8 reizes, sasniedzot 11 643 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Vadības ziņojumā teikts, ka pērn uzņēmumā optimizēti un pilnveidoti darba procesi, kas ļāva uzlabot klientu apkalpošanu, īpaši digitālajā departamentā, nodrošinot lielāku piedāvāto pakalpojumu klāstu sociālo tīklu segmentā.

Tāpat sākta reklāmas aģentūras biznesa struktūras organizācija un attīstība, lai tā atbilstu pilna servisa aģentūras modelim. Atbilstoši modeļa principiem, aģentūra štatā koncentrē resursus un kompetences, lai varētu pilnībā nodrošināt visu, kas saistīts ar medijiem, reklāmu, pētniecību, kā arī digitālo un radošo procesu.

Ziņojumā norādīts, ka uzņēmuma turpmākās attīstības mērķi ir saistīti ar maksimālu klienta biznesa nepieciešamību nodrošināšanu, lai reklāmas aģentūra kļūtu par klienta partneri, nevis tikai darba veicēju. Tāpat uzņēmums par prioritāti savu pozīciju stiprināšanai un biznesa mērķu īstenošanai ir izvirzījis reklāmas aģentūras radošā potenciāla un kapacitātes vairošanas turpināšanu.

Pērn uzņēmums turpināja veiksmīgu sadarbību ar jau esošajiem klientiem, tādēļ 2017.gadā attiecības ar tiem tika saglabātas. Izvērtējot tirgus attīstības tendences, uzņēmums pievērsīs lielāku uzmanību jauniem risinājumiem internetā, kā arī plaši attīstīs un pilnveidos klientu sociālās kampaņas.

Vienlaikus reklāmas aģentūra 2017.gadā piedalīsies vairākos jaunu un jau esošu reklāmdevēju konkursos.

"Creative Media Services" 2015.gadā strādāja ar 12,088 miljonu eiro apgrozījumu un peļņu 6633 eiro apmērā.

"Creative Media Services" strādā kā mediju reklāmas aģentūra, kas piedāvā plaša spektra mediju reklāmas pakalpojumus. Uzņēmums ir dibināts 1997.gadā, un kompānijas pamatkapitāls ir 2840 eiro. "Creative Media Services" pieder Ievai Landorfai (80%) un Rimantam Liepiņam (20%).