Rīga, 4.apr., LETA. Alkoholisko dzērienu izplatītāja AS "Interbaltija AG" apgrozījums pagājušajā gadā bija 6,838 miljoni eiro, kas ir par 1,9% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pieauga par 26,2% un bija 236 803 eiro, liecina "Firmas.lv" publiskotais gada finanšu pārskats.
Uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka, neraugoties uz kārtējo akcīzes likmju kāpumu, kas negatīvi ietekmēja alkohola patēriņu, kompānija spēja noturēt iepriekšējā gada pārdošanas apmēru. Pērn turpināja pieaugt bezalkoholisko dzērienu tirdzniecības apmēri, un šīs kategorijas apgrozījums pērn pieauga par 13% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Kompānijas realizācija samazinājās lielākajās lielveikalu ķēdēs, savukārt Igaunijas pierobežas veikalos bija vērojams straujš realizācijas apmēru kāpums, ko veicināja akcīzes nodokļa likmju atšķirības abu valstu starpā.
Uzņēmuma vadība norāda, ka "Interbaltija AG" pērn turpināja ieguldīt spēkus HoReCa sektorā, tostarp piedāvājot starptautiskās vīnziņu skolas "WSET" (Wine &Spirit Eduaction Trust) apmācības Rīgā. Neraugoties uz sīvo konkurenci, uzņēmuma apgrozījums HoReCa segmentā pērn pieauga par 4,8%.
Turpretī kompānijas peļņa aizvadītājā gadā pieauga galvenokārt pateicoties tam, ka uzņēmums palielināja realizācijas apmērus rentablākajiem produktiem, vienlaikus nepalielinot izdevumus.
Kompānijas vadība arī norāda, ka pēc kompānijas akciju pārdošanas plānots būtiski sekmēt kompānijas izaugsmi, apgūstot Baltijas tirgu, optimizējot loģistiku un klientu apkalpošanu. Šogad kompānija turpinās attīstīt HoReCa segmentu, īpašu uzmanību pievēršot klientiem - "outlet" veikaliem. Tāpat plānots ieviest vairākus jaunus zīmolus. Uzņēmums plāno palielināt peļņas rādītājus par vismaz 20%.
LETA marta otrajā pusē jau ziņoja, ka AS "Interbaltija AG" nopirkusi alkoholisko dzērienu vairumtirgotāja SIA "Amber Beverage Group". "Interbaltija AG" turpinās darbu kā neatkarīgs uzņēmums, kuru vadīs tās līdzšinējais valdes priekšsēdētājs Laimonis Kravalis. "Interbaltija AG" turpinās fokusēties uz premiālo zīmolu attīstību viesnīcu, restorānu, bāru un kafejnīcu jeb HoReCa segmentā, vienlaikus izmantojot "Amber Beverage Group" atbalstu un ekspertīzi loģistikā, informācijas tehnoloģiju un juridiskajos jautājumos.
Tāpat ziņots, ka 2017.gada janvārī Konkurences padome (KP) atļāva "Amber Beverage Group" iegādāties "Interbaltija AG".
"Interbaltija AG" apgrozījums 2015.gadā bija 6,712 miljoni eiro, kas ir par 9,6% mazāk nekā 2014.gadā, bet kompānijas peļņa samazinājās par 42,4% un bija 187 591 eiro. "Interbaltija AG" dibināta 1997.gadā, un tās pamatkapitāls kopš 2017.gada februāra vidus ir 1 575 576 eiro.
Alkohola izplatītāja "Interbaltija AG" apgrozījums pērn pieaug par 1,9%
LETA 04.04.2017
Mēbeļu furnitūras uzņēmuma "Attēls R" apgrozījums pērn samazinājies par 9,5%
LETA 14.06.2024
Rīga, 14.jūn., LETA. Mēbeļu furnitūras uzņēmuma "Attēls R" apgrozījums pagājušajā gadā bija 13,57 miljoni eiro, kas ir par 9,5% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa samazinājās par 40,7% - līdz 658 485 eiro, liecina informācija "Firmas
...
"Novaturas" grupas apgrozījums piecos mēnešos sarucis par 12,2%
LETA 14.06.2024
Rīga, 14.jūn., LETA. Baltijas tūroperators "Novaturas" grupa, kurā ietilpst arī Latvijas SIA "Novatours", šogad pirmajos piecos mēnešos strādāja ar 68,5 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 12,2% mazāk nekā attiecīgajā periodā pērn, aģentūrai LETA pa
...
Smaržu un kosmētikas vairumtirgotāja "L'Oreal Baltic" apgrozījums pērn pieaudzis par 11,9%
LETA 14.06.2024
Rīga, 14.jūn., LETA. Smaržu un kosmētikas vairumtirgotājs SIA "L'Oreal Baltic" pagājušajā gadā strādāja ar 57,979 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 11,9% vairāk nekā 2022.gadā, vienlaikus kompānijas peļņa pieauga 3,2 reizes - līdz 2,186 miljoniem
...