"Pure Chocolate" lielāku uzmanību pievērsīs jaunu ikdienas patēriņa produktu ražošanai

Rīga, 4.apr., LETA. Latvijas šokolādes trifeļu ražotājs SIA "Pure Chocolate" plāno pievērst lielāku uzmanību jaunu produktu ražošanai, kas paredzēti ikdienas patēriņam, aģentūrai LETA pastāstīja mārketinga direktore Ieva Ostrovska.

"Lielāku uzmanību pievērsīsim jaunu produktu izveidei, kas paredzēti ikdienas patēriņam," sacīja Ostrovska, piebilstot, ka kompānija plāno radīt ikdienas kārumus, lai "Pure Chocolate" produkcija būtu plaši pieejama "jebkurā dzīves brīdī, kad gribas panašķēties".

Tāpat kompānija šogad plāno piedāvāt patērētājiem arī jaunas šokolādes trifeles. Gada otrajā pusē uzņēmums plāno laist apgrozībā jaunu šokolādes trifeļu līniju ar pasaulē slaveniem un gardiem pildījumiem, piebilda Ostrovska.

Viņa arī atzīmēja, ka saldumu iegādē Baltijas reģionā vienmēr būtiska loma bijusi cenai, taču ļoti svarīgs faktors ir arī kvalitāte, ja maksātspēja ļauj izvēlēties šādus saldumus. Turpretī kaloriju skaitam nav tik liela nozīme.

Pēc viņas teiktā, palielinoties diabēta saslimšanai, aktuāli kļūst produkti arī ar samazinātu cukura daudzumu. Tāpat arvien populārāka Latvijā un ārpus tās robežām kļūst tumšā šokolāde. Cilvēki arvien vairāk aizdomājas par dabai draudzīgu iepakojumu un cenšas samazināt iepakojuma daudzumu savā ikdienas patēriņā.

LETA jau vēstīja, ka saskaņā ar kompānijā sniegto informāciju "Pure Chocolate" apgrozījums pērn bija 3,5 miljoni eiro, saglabājoties apmēram iepriekšējā gada līmenī. 2015.gadā "Pure Chocolate" strādāja ar 3,706 miljonu eiro apgrozījumu un 406 773 eiro zaudējumiem, liecina informācija "Firmas.lv".

"Pure Chocolate" ir dibināts 2007.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2,296 eiro. Kompānija pieder kompānijai "BaltCap Latvia Venture Capital Fund" (14,3%), kā arī vairākām privātpersonām.