Tūrisma aģentūra "Latvia Tours" šogad plāno apgrozījuma pieaugumu

Rīga, 9.marts, LETA. Tūrisma aģentūra "Latvia Tours" šogad plāno apgrozījuma pieaugumu salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, žurnālistiem šodien sacīja "Latvia Tours" finanšu direktore Linda Milča.

"Vērojot klientu aktivitāti gada sākumā un redzot, ka Latvijā ir arvien vairāk veiksmīgu uzņēmumu, kuriem rodas eksporta tirgi, secinām, ka darījumu braucienu apmērs augs. Apgrozījuma pieaugums mums šogad varētu būt, bet varbūt ne tik straujš kā iepriekšējā gadā. Jebkurā gadījumā pieaugums, salīdzinot ar 2016.gadu noteikti būs," sacīja Milča.

Vienlaikus viņa norādīja, ka "Latvia Tours" šogad nav izvirzījusi mērķi sasniegt konkrētu apgrozījuma pieauguma apmēru, jo tas ir atkarīgs klientu biznesa sekmēm, kas ietekmēs viņu darījuma braucienu apmēru ārpus Latvijas, to skaitu un pieprasījumu pēc "Latvia Tours" pakalpojumiem.

"Latvia Tours" korporatīvo risinājumu speciālists Jānis Kolomenskis pastāstīja, ka "Latvia Tours" šogad plāno izaugsmi, pateicoties tehnoloģiju attīstībai, kas dod iespēju nodrošināt jaunus tūrisma pakalpojumus. Tāpat "Latvia Tours" plāno aktīvi strādāt pie atpūtas produktu segmenta tehnoloģiskas pilnveides un attīstības, audzējot attiecīgās klientu apkalpošanas nodaļas kompetenci un pievēršot uzmanību apkalpošanas kvalitātei un ātrumam. "Latvia Tours" plāno popularizēt arī jauno "viss iekļauts" tipa produktu, koncepciju "Club Med".

Tāpat šogad plānots atrādāt pie korporatīvo klientu sektora pilnveidošanas un attīstības, īpašu uzmanību pievēršot apkalpošanas kvalitātei un ātrumam. Plānots attīstīt un popularizēt arī "Bleisure" (bizness un atpūta) piedāvājumu. "Šo konkrēto tūrisma tipu Ekonomikas ministrija savā paziņojumā ir noteikusi kā vienu no 2017.gada prioritārajiem. Līdz ar to "Latvia Tours" kā vadošs sektora uzņēmums noteikti sekos līdzi šim virzienam un turpinās to tālāk attīstīt," sacīja "Latvia Tours" korporatīvo risinājumu speciālists.

Pēc viņa teiktā, "Latvia Tours" turpina pētīt arī jaunus galamērķus. "Ļoti aktīvi sadarbojamies ar lidsabiedrību "airBaltic" un aktīvi pētām katru jauno galamērķi, ko tā spēj sniegt. Jauno galamērķu sarakstā ir tādas pilsētas kā Kazaņa, Madride, Odesa, kas atrodas Ukrainā. Noteikti kā viens no primāriem virzieniem ir šo jauno "airBaltic" galamērķu izpēte un sadarbība ar partneriem, kas līdz šim nav notikusi tiešo reisu uz kādu no tiem galamērķa neesamības dēļ," sacīja Kolomenskis.

LETA jau ziņoja, ka "Latvia Tours" pagājušo gadu noslēgusi ar 18 miljonu eiro apgrozījumu. Savukārt kompānijas apgrozījums 2015.gadā bija 16,488 miljoni eiro, kas ir par 3,1% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa samazinājās 3,1 reizi un bija 107 612 eiro, liecina informācija "Firmas.lv"

"Latvia Tours" ir viena no lielākajām tūrisma aģentūrām Latvijā. Tā ir dibināta 1992.gadā. Kompānijas pamatkapitāls ir 80 tūkstoši latu (113,8 tūkstoši eiro), un tā pieder investoram no Beļģijas Deividam Verjē.