Sācis darbību resurss "Electo.online" ar balsošanas sistēmu medijiem

Rīga, 1.febr., LETA. Informācijas tehnoloģiju uzņēmums "Random Solutions" izveidojis daudzfunkcionālo platformu "Electo.online", kas ļauj izveidot interaktīvas aptaujas, lai iegūtu precīzu informāciju par medija auditorijas viedokli, aģentūru LETA informēja "Random Solutions" pārstāve Guzele Ivanova.

Platformu "Electo.online" veido interneta mājaslapa interaktīvu aptauju veidošanai un mobilā aplikācija lietotājiem, kas radīta uz "iOS", "Android" un "Windows Mobile" bāzes.

Ivanova skaidroja, ka platforma ir izveidota aktīvai komunikācijai ar medija mērķauditoriju - radio klausītājiem, televīziju (TV) skatītājiem, kā arī ziņu portālu, avīžu un žurnālu lasītājiem. Tas ir instruments, lai izvietotu balsojumus, aptaujas un viktorīnas ar iespēju iegūt detalizētu statistiku jebkurā laikā. Platforma ļauj noteikt precīzu raidījuma vai publikācijas reitingu, uzzināt auditorijas viedokli par visdažādākajiem jautājumiem, kā arī saņemt atgriezenisko saiti no klausītājiem, skatītājiem un lasītājiem.

"Resursa pamatā ir vienkārša sistēma interaktīvas aptaujas veidošanai par jebkādu tēmu. Interaktīvās publicēšanas laikā medijā tas kļūst pieejams balsošanai lietotājiem mobilajā aplikācijā, resursa un medija mājaslapā. Tāpat ir izveidota programma interaktīvu aptauju veidošanai ar personīgo kabinetu sistēmu," skaidroja Ivanova.

Auditorijai, izmantojot mobilo aplikāciju "Electo", ir iespēja bez maksas piedalīties balsojumos un ātri izteikt viedokli par jebkādu jautājumu. Ivanova informēja, ka aplikācijā ir pieejama statistika un balsojumu vēsture, ir iespēja izveidot interešu sarakstus un pierakstīties iecienītākajiem raidījumiem.

"Apstākļos, kad trūkst labu resursu reitingu noteikšanai, mēs sagatavojām platformu TV kanāliem, radio stacijām, ziņu portāliem, žurnāliem un avīzēm, kam ir sava multimediju telpa. Ir jāņem vērā laikmeta ietekme - paralēli TV ekrāniem skatītāji lieto arī citas ierīces, auditorijas uzmanība ir dalīta, un parasti uzvaru gūst tuvākais viedtālruņa ekrāns," sacīja "Random Solutions" valdes loceklis Daņiils Blats, piebilstot, ka katra klausītāja un skatītāja viedoklis var ietekmēt ne tikai atsevišķa raidījuma reitingu, bet arī globālu konkursu rezultātus, tāpēc uzņēmums plāno tālāku platformas attīstību.

Ivanova informēja, ka par vienu no pirmajiem platformas klientiem kļuva uzņēmums "Mix Media Group". Aptaujas norisinās tiešajā ēterā, videočatos un ziņu portālā. Uzņēmumam izstrādāta mobilā aplikācija uz "iOS" un "Android" bāzes - "Mix Media Vote".

Tāpat platformu "Electo.online" balsojumu organizēšanai aktuālos jautājumos lieto "Latvijas Radio 4". "Electo.online" platforma tiks izmantota arī balsojumam šā gada konkursā "Supernova 2017", kura uzvarētājs, savukārt, piedalīsies konkursā "Eirovīzija 2017".

"Random Solutions" ir reģistrēts 2015.gada janvārī, un tās reģistrētais pamatkapitāls ir 2800 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Uzņēmuma īpašnieki ir Blats (90%) un Romāns Puškarjovs (10%). Pirmajā darbības gadā - no 2015.gada 26.janvāra līdz 31.decembrim - uzņēmums strādāja ar 500 eiro apgrozījumu un cieta 17 109 eiro zaudējumus.